Skip to main content
Hallo, ik ben zojuist verhuisd naar Middelstum, 18 km ten noorden van Groningen. Daar is het signaal dermate laag dat ik regelmatig niet bereikbaar ben, maar wat nog erger is mijn gesprekken worden om de haverklkap afgebroken. Kan het zijn dat de zendmasten van KPN niet ver genoeg reiken? Dit is voor mij echt een groot probleem. Ik heb een paat weken oude Samsung Galaxy Ace S6802 DuoSim Black.

Wat kan ik hier aan doen en is er wat aan te doen?



Groet,



Eric
Welkom op het forum Lovejazz,



Uit je bericht maak ik op dat je dit probleem alleen op een bepaalde plek ervaart. Als dit niet zo is, verneem ik het graag. Ik kan een postcode check laten doen door de technische dienst. Ik zou dan graag de volledige postcode willen weten zodat ik deze kan doorgeven. Wat is de postcode van de plek waar je het probleem ervaart?



Groetjes,



Alex
Ik heb hier in de hele regio last van, maar vooral thuis op postcode 9991 BE.

Bedankt.



Welkom op het forum Lovejazz,



Uit je bericht maak ik op dat je dit probleem alleen op een bepaalde plek ervaart. Als dit niet zo is, verneem ik het graag. Ik kan een postcode check laten doen door de technische dienst. Ik zou dan graag de volledige postcode willen weten zodat ik deze kan doorgeven. Wat is de postcode van de plek waar je het probleem ervaart?



Groetjes,



Alex


Beste Lovejazz,



Ik heb een postcode check voor je laten doen. De dekking zou goed moeten zijn op jouw postcode en er zijn momenteel geen storingen of werkzaamheden. Zijn er meerdere mensen in je omgeving die gebruik maken van het KPN netwerk die klachten ondervinden met het bereik? Heb je al geprobeerd het netwerk handmatig vast te zetten op het 2G netwerk? Kan je mij laten weten wat je bevindingen zijn?

Reageer