Skip to main content
Hallo

De laatste maanden is mijn ontvangst bij simyo ontzettend slecht ! Zowel telefoon als internet (

was altijd goed)In sneek waar ik woon heb ik op heel veel plaatsen geen bereik en ben ik gewoon niet bereikbaar . Internet met 3G is zo waanzinnig traag ,bv een YouTube filmpje openen is onmogelijk !

Heb even gedacht dat het aan mijn al iets oudere telefoon ligt (galaxy note 1 )Maar ik was dit weekend in Luxemburg en tot mijn verbazing heb ik de problemen met roaming niet ! weet iemand een oplossing ? Want dit gaat zo niet

Met vriendelijke groet
Even je volledige postcode geven dan kan iemand van Simyo een postcode check laten doen. Mogelijk zijn er werkzaamheden aan de mast bij jou in de buurt.
Ik heb het in het hele land !
In dat geval ligt het voor de hand de oorzaak bij jouw toestel te zoeken. Misschien dat hij levensmoe is en aan vervanging toe is? Zeker als jouw sim het wel goed doet in een ander toestel. Zou je even kunnen testen.
Ligt niet aan het toestel, zoals ik zei had ik in Luxemburg goed bereik en snel internet met roaming

Mvg
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat er een landelijk probleem is met het KPN/Simyo netwerk, zoals jij dat ervaart, anders was het op dit forum stormgelopen met klachten van Simyo klanten. Afijn, maar even afwachten wat een Simyo medewerker hierop te zeggen heeft!
Las dat ze me misschien een ander netwerk toegang kunnen geven of zo

Mvg
Hoi Occis,



Wat vervelend dat je dit probleem overal hebt. Dit ligt dan aan de netwerkinstellingen in je telefoon of de samenwerking tussen je simkaart en je telefoon.



Ik ben meteen even je simkaart instellingen aan het resetten. Kun je de simkaart even uit je telefoon halen voor 15 minuten, daarna de simkaart weer plaatsen en vervolgens weer je telefoon opstarten? Dan is de reset helemaal voltooid 🙂



Zoek daarna in je telefoon even handmatig naar het best beschikbare netwerk. Ik denk dat met die twee handelingen je zo weer bereik hebt en weer vol kun internetten en bellen!



Laat je me weten of dat ook het geval is? Alvast bedankt! 😃

Reageer