Beste Simyo.
Sinds 2 dagen is het bereik ineens belabberd in en om ons huisadres. Af en toe volop maar meest van de tijd "geen service" (kan niet bellen en geen data) en een rood kruisje bij het signaal. Nooit problemen gehad. Niksveranderd verder, zelfde toestel etc. Was altijd perfect. Ook mijn vrouw (ook tevreden Simyo klant) ervaart problemen met het signaal momenteel.
Bladzijde 1 / 1
Als je je postcode even doorgeeft dan kan een moderator morgen een postcode check doen om te zien of er  misschien werkzaamheden zijn aan de mast bij jou in de buurt.
Sinds 2 dagen is het bereik ineens belabberd in en om ons huisadres. Af en toe volop maar meest van de tijd "geen service" (kan niet bellen en geen data) en een rood kruisje bij het signaal. Nooit problemen gehad. Niksveranderd verder, zelfde toestel etc. Was altijd perfect. Ook mijn vrouw (ook tevreden Simyo klant) ervaart problemen met het signaal momenteel.
Hoi Harold72,
Welkom op het forum!
Wat vervelend om te lezen dat het bereik sinds 2 dagen slecht is. Graag verneem ik de volledige postcode van je zodat ik een postcode check voor je kan laten doen.
@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Postcode 8043LX, het bereik lijkt overigens weer wat beter...
Hoi Harold72,
Ik heb navraag voor je gedaan bij onze Netwerkspecialisten en zij lieten me weten dat er inderdaad problemen zijn met één van de zendmasten in het postcodegebied 8043LX - om de woorden van de Netwerkspecialist te gebruiken: "de mast staat te koken" - en dat dit de problemen met het bereik verklaart.
Ze zijn er hard mee bezig om het probleem te verhelpen, maar konden helaas hier nog geen tijdsindicatie voor geven, dus ik wil je vragen nog even geduld te hebben.
Ik heb navraag voor je gedaan bij onze Netwerkspecialisten en zij lieten me weten dat er inderdaad problemen zijn met één van de zendmasten in het postcodegebied 8043LX - om de woorden van de Netwerkspecialist te gebruiken: "de mast staat te koken" - en dat dit de problemen met het bereik verklaart.
Ze zijn er hard mee bezig om het probleem te verhelpen, maar konden helaas hier nog geen tijdsindicatie voor geven, dus ik wil je vragen nog even geduld te hebben.
Sinds 2 dagen is het bereik ineens belabberd in en om ons huisadres. Af en toe volop maar meest van de tijd "geen service" (kan niet bellen en geen data) en een rood kruisje bij het signaal. Nooit problemen gehad. Niksveranderd verder, zelfde toestel etc. Was altijd perfect. Ook mijn vrouw (ook tevreden Simyo klant) ervaart problemen met het signaal momenteel.
vreemde is dat vodafone verbinding beter is. ook andere kpn abo (kennis ) heeft meer streepjes (1meer)
als ik bel en gelijk hij komt hij over en ik niet.
Hoi Gazalo,
Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met je bereik! 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Wil je me meer informatie geven over het probleem? Dan kunnen we gerichter op zoek naar een oplossing. Zo ben ik wel benieuwd naar waar je dit probleem zoal ervaart: slechts binnenshuis, in je woonplaats, of overal? En wil je je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen en vice versa? Op die manier komen we er namelijk achter waar de kern van het probleem zich precies bevindt.
Ik heb de dekkingskaart erbij gepakt, en ik zie dat jouw bereik gewoon prima zou moeten zijn. Het ligt dus niet aan de KPN-dekking in jouw omgeving.
Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Ik hoop dat dit je dekking wat verbetert!
Als het straks nog steeds niet werkt, dan neem ik contact op met de netwerkspecialisten. Zij kunnen mij dan precies vertellen of er iets mis gaat met bijvoorbeeld een zendmast.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met je bereik! 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Wil je me meer informatie geven over het probleem? Dan kunnen we gerichter op zoek naar een oplossing. Zo ben ik wel benieuwd naar waar je dit probleem zoal ervaart: slechts binnenshuis, in je woonplaats, of overal? En wil je je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen en vice versa? Op die manier komen we er namelijk achter waar de kern van het probleem zich precies bevindt.
Ik heb de dekkingskaart erbij gepakt, en ik zie dat jouw bereik gewoon prima zou moeten zijn. Het ligt dus niet aan de KPN-dekking in jouw omgeving.
Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Ik hoop dat dit je dekking wat verbetert!
Als het straks nog steeds niet werkt, dan neem ik contact op met de netwerkspecialisten. Zij kunnen mij dan precies vertellen of er iets mis gaat met bijvoorbeeld een zendmast.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat er iets mis lijkt te gaan met je bereik! 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Wil je me meer informatie geven over het probleem? Dan kunnen we gerichter op zoek naar een oplossing. Zo ben ik wel benieuwd naar waar je dit probleem zoal ervaart: slechts binnenshuis, in je woonplaats, of overal? En wil je je simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatsen en vice versa? Op die manier komen we er namelijk achter waar de kern van het probleem zich precies bevindt.
Ik heb de dekkingskaart erbij gepakt, en ik zie dat jouw bereik gewoon prima zou moeten zijn. Het ligt dus niet aan de KPN-dekking in jouw omgeving.
Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Ik hoop dat dit je dekking wat verbetert!
Als het straks nog steeds niet werkt, dan neem ik contact op met de netwerkspecialisten. Zij kunnen mij dan precies vertellen of er iets mis gaat met bijvoorbeeld een zendmast.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
volgens insiders is het eind van het jaar het opgelost! ik heb er een zwaar hoofd in . ik houdt u op de hoogte.
Hoi Gazalo,
Wat ontzettend lastig, zeg! Ik ben benieuwd hoe dit verder zal lopen.
Als je andere vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen :)
Groetjes,
Jihane
Wat ontzettend lastig, zeg! Ik ben benieuwd hoe dit verder zal lopen.
Als je andere vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen :)
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.