Skip to main content

.

Op 3 juli 2013 hebben wij bij Symio een Sym Only abonnement van 300 belmin/sms afgesloten. Gisteren heb ik met iemand gebeld en er vielen tijdens dit gesprek steeds woorden weg waardoor het moeilijk was om elkaar te verstaan.





Wij gebruiken al jarenlang het netwerk van KPN en dat netwerk heeft bij ons het beste bereik.



Omdat Symio ook gebruik maakt ban het KPN netwerk hebben wij besloten om van onze Sim Only bundel bij Simpel over te stappen naar een Sim Only bundel bij Symio. Dit omdat wij dachten dat het bereik heel goed zou zijn omdat Symio het KPN netwerk gebruikt.



Helaas vallen er dus steeds woorden weg in gesprekken, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is daardoor moeilijk om elkaar te verstaan. Als dit zo door gaat dan is EUR 7,-- per maand natuurlijk wel duur want je kunt er dan niet veel mee. Het was juist de bedoeling dat wij gewoon normaal zouden kunnen bellen met deze bundel en dat ook degene aan de andere kant goed te verstaan zou zijn (en andersom), want ook degene waar ik gisteren mee belde verstond mij niet goed omdat er flarden wegvielen.





Hiervoor maakten wij gebruik van een Sym Only bundel bij Simpel (netwerk van T-Mobile). Tijdens dat abonnement vielen er nooit delen van gesprekken weg. Dus hebben wij er nu een beetje spijt van dat we zijn over gegaan naar Symio.





Hoe kan dit probleem opgelost worden?





Met vriendelijke groet,





Tineke Smit-Jonkman.
Op 3 juli 2013 hebben wij bij Symio een Sym Only abonnement van 300 belmin/sms afgesloten. Gisteren heb ik met iemand gebeld en er vielen tijdens dit gesprek steeds woorden weg waardoor het moeilijk was om elkaar te verstaan.





Wij gebruiken al jarenlang het netwerk van KPN en dat netwerk heeft bij ons het beste bereik.



Omdat Symio ook gebruik maakt ban het KPN netwerk hebben wij besloten om van onze Sim Only bundel bij Simpel over te stappen naar een Sim Only bundel bij Symio. Dit omdat wij dachten dat het bereik heel goed zou zijn omdat Symio het KPN netwerk gebruikt.



Helaas vallen er dus steeds woorden weg in gesprekken, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is daardoor moeilijk om elkaar te verstaan. Als dit zo door gaat dan is EUR 7,-- per maand natuurlijk wel duur want je kunt er dan niet veel mee. Het was juist de bedoeling dat wij gewoon normaal zouden kunnen bellen met deze bundel en dat ook degene aan de andere kant goed te verstaan zou zijn (en andersom), want ook degene waar ik gisteren mee belde verstond mij niet goed omdat er flarden wegvielen.





Hiervoor maakten wij gebruik van een Sym Only bundel bij Simpel (netwerk van T-Mobile). Tijdens dat abonnement vielen er nooit delen van gesprekken weg. Dus hebben wij er nu een beetje spijt van dat we zijn over gegaan naar Symio.





Hoe kan dit probleem opgelost worden?





Met vriendelijke groet,





Tineke Smit-Jonkman.




Hoi Poedel,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je ook een email had gestuurd en dat je inmiddels per email te woord wordt gestaan.

Lastig dat de kwaliteit van de gesprekken te wensen over laat. Wij maken inderdaad gebruik van het KPN netwerk. Als dat netwerk bij jou in de buurt voorheen altijd goed bereik gaf, dan ligt de oorzaak misschien ergens anders in. We zullen er natuurlijk alles aan doen om samen te achterhalen wat die oorzaak is, zodat je binnenkort alle woorden weer hoort :)



Groetjes,

Charlene

Reageer