Beantwoord
Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?
Hello,
I will mijn huidige nummber veranderen en een nieuwe telefoonnummer krijgen.
Wat moet ik doen ?
Ik weet dat het kost 5 euros maar er zijn geen preciese stap te volgen om de actie mezelf te doen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
I will mijn huidige nummber veranderen en een nieuwe telefoonnummer krijgen.
Wat moet ik doen ?
Ik weet dat het kost 5 euros maar er zijn geen preciese stap te volgen om de actie mezelf te doen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Beste antwoord door Wayne
Hey sycomore6,
Indien je definitief een ander telefoonnummer wenst te ontvangen, kan je dit aangeven in een reactie op deze post. Wij zullen jouw nummer per direct wijzigen, de 5,00 in rekening brengen op jouw volgende factuur en je vervolgens een privebericht met jouw nieuwe nummer toesturen.
Voor de overige forumgebruikers die eventueel het nummer willen wijzigen. Geef bij de aanvraag duidelijk aan dat je akkoord bent met de administratiekosten van 5,-. Zo kunnen wij jouw aanvraag direct verwerken.:D
Bekijk originele reactieIndien je definitief een ander telefoonnummer wenst te ontvangen, kan je dit aangeven in een reactie op deze post. Wij zullen jouw nummer per direct wijzigen, de 5,00 in rekening brengen op jouw volgende factuur en je vervolgens een privebericht met jouw nieuwe nummer toesturen.
Voor de overige forumgebruikers die eventueel het nummer willen wijzigen. Geef bij de aanvraag duidelijk aan dat je akkoord bent met de administratiekosten van 5,-. Zo kunnen wij jouw aanvraag direct verwerken.:D
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.