.

Beantwoord

Wijzigingen telefoonnummer, hoe doe ik dat?

  • 23 April 2015
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Graag wil ik een nieuw rekeningnummer aanvragen. Hoe kan ik dat doen?

Groet,
Henk Dijkgraaf
icon

Beste antwoord door Ray 23 April 2015, 10:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Graag wil ik een nieuw rekeningnummer aanvragen


Bedoelt u misschien dat u uw rekeningnummer voor de betalingen wilt veranderen? Nu lijkt het net of u een nieuw rekeningnummer wilt :D

Om uw rekeningnummer aan te passen kun u terecht bij uw Mijn Simyo pagina, tabblad Mijn Gegevens. Daar ziet u het huidige rekeningnummer want bekend is bij Simyo en daarachter staat "Wijzig rekeningnummer" in het oranje. Klikt u daarop en volgt de aanwijzingen.

PS. verwijder uw telefoonnummer even, dit is een open forum. Medewerkers van Simyo kunnen uw gegevens herleiden aan de hand van uw inlog.
Pardon, in plaats van rekeningnummer bedoel ik mijn 06-nummer...
Oh dat is een ander verhaal inderdaad :)

Als er voor u haast bij geboden is dan kunt ook bellen met 1200.
Kosten zijn 5 euro voor het aanvragen van een ander nummer en word verrekend bij uw volgende factuur of uw prepaid beltegoed.

Heeft u geen haast kunt u ook hier wachten tot een moderator antwoord. Dikwijls binnen één dag..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi hdijkgraaf, welkom op het forum :)

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen. Dat is iets overzichtelijker.

Volgens heb je het al geregeld via de telefonische klantenservice, want met je inlog gegevens kan ik je niet meer vinden 🆒
Mocht je weer willen inloggen op het forum, dan zul je je nu eerst weer even opnieuw moeten registreren. Om dat met dezelfde nickname en mailadres te doen heb ik je huidige nickname en mailadres een klein beetje aangepast.
Is dit nu zo duidelijk voor je?

Raytje, bedankt voor je antwoord!

Reageer