Skip to main content
ik wil graag twee nummers aanmelden maar de provider staat er niet bij dus ik kom niet verder dan stap twee, de provider is Euphony en ik wil hier zo snel mogelijk weg 

alvast bedankt 
Hoi Marly1961,



Welkom op het forum, en ook alvast bij Simyo :)



Wanneer je provider er niet tussen staat, kies je voor KPN. Je vult dan bij het te behouden nummer een fictief telefoonnummer in (bv. 0612345678) en een achtcijferig simkaartnummer.

Vervolgens kun je een een e-mail sturen naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens (te behouden nummer, provider en simkaartnummer). Zij zullen je vervolgens per e-mail informeren over de nummerbehoud aanvraag.



Als je twee bestellingen gaat doen, let je dan goed op welk tijdelijk nummer bij welk te behouden nummer hoort straks?



Veel plezier met bestellen en ik hoor graag van je of het allemaal gelukt is.



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Hartelijk bedankt hiervoor en ja volgens mij gaat dit wel lukken, alleen ik kan pas over drie maanden overstappen naar het schijnt, en dat is wel vervelend, dit mede doordat we al twee nummer bij simyo hebben en zeer goed bevalt. 



Groetjes Marly
Hoi Charlene,



Hartelijk bedankt hiervoor en ja volgens mij gaat dit wel lukken, alleen ik kan pas over drie maanden overstappen naar het schijnt, en dat is wel vervelend, dit mede doordat we al twee nummer bij simyo hebben en zeer goed bevalt. 



Groetjes Marly




Hoi marly1961,



Is het een zakelijk nummer wat je mee wilt nemen? Of loopt je contract pas over 3 maanden af daar?

Als het het tweede is, kan je je contract wellicht afkopen daar, als je echt snel weg wilt. Maar dat zou je bij Euphony moeten informeren.



Groetjes,

Charlene

Reageer