Skip to main content
Heb al diverse keren geprobeerd het tijdelijke nummer gewijzigd te krijgen in mijn oude nummer maar lukt nog steeds niet, terwijl ik het oude nummer wel gebruik op mijn telefoon en dus wel is vrij gegeven door Vodafoon.

wat kan ik dan nog doen?
Hoi S J Stomp-Tenpierik, welkom op het Simyo forum :)



Om je aanvraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "nummerbehoud" subforum 🙂.



Wat onhandig dat het je niet lukt om je nummer mee te nemen van je vorige provider. Dit hoort nou juist zo makkelijk te gaan! Ik kan uit je gegevens opmaken dat je in april van dit jaar een aanvraag hebt gedaan om je nummer mee te nemen, maar verder geen actie meer.



De aanvraag is destijds afgewezen, omdat je een onjuist simkaartnummer hebt opgegeven. Je kunt de aanvraag opnieuw doen via Mijn Simyo -> Mijn instellingen & simkaart -> Aanvragen nummerbehoud. Hier vul je de gegevens in die je van je vorige provider in, zoals het (juiste) simkaartnummer, abonnementsvorm, telefoonnummer en je gewenste overstapdatum. Bij gewenste overstapdatum is het verstandig om op de knop "zo snel mogelijk". 🙂



Gaat het je lukken met deze aanwijzing?

Reageer