Skip to main content
Met Simyo sim only kan ik wel bellen, maar ik kan niet gebeld worden. De beller krijgt dan te horen " dit nummer is niet in gebruik" 

Er is beltegoed, accu opgeladen, telefoon staat aan. Hoe kan dat?

Heel vervelend zo omdat de vaste lijn van kpn weer veel storingen geeft. Nu dus ook niet op mobiele telefoon bereikbaar.

Alvast dank en groeten.
cyberbrowser kun je iets specifieker zijn?

Sinds wanneer is dit en is dit n.a.v. een abonnements wijziging of zo.

Morgenochtend is er weer een moderator beschikbaar, maar het is handig om die alvast van wat meer informatie te voorzien.
cyberbrowser kun je iets specifieker zijn?

Sinds wanneer is dit en is dit n.a.v. een abonnements wijziging of zo.

Morgenochtend is er weer een moderator beschikbaar, maar het is handig om die alvast van wat meer informatie te voorzien.

koorelle2 bedankt voor je reactie. ik weet niet precies hoelang dit speelt, ik gebruik deze telefoon niet veel. Kwam er toevallig acher nu de vaste lijn het niet goed doet. Heeft wel jaren goed gewerkt. Het is een simyo  pre-paid en er zijn geen wijzigingen geweest.
cyberbrowser, kan het zijn dat je langer dan zes maanden geleden voor het laatst met dit toestel hebt gebeld?

Zo ja, dan vervalt het beltegoed en volgens mij zelfs het nummer, maar pin me hier niet op vast, zal beslist ergens te vinden zijn op de website.

Bij prepaid moet je elk half jaar even bellen, al is het maar 3 seconden, dan behou je je beltegoed (en nummer).
Met Simyo sim only kan ik wel bellen, maar ik kan niet gebeld worden. De beller krijgt dan te horen " dit nummer is niet in gebruik" 

Er is beltegoed, accu opgeladen, telefoon staat aan. Hoe kan dat?

Heel vervelend zo omdat de vaste lijn van kpn weer veel storingen geeft. Nu dus ook niet op mobiele telefoon bereikbaar.

Alvast dank en groeten.




Hoi Cyberbrowser,



Dat is vervelend probeert iemand je te bellen dan te horen krijgt dat het nummer niet meer in gebruik is.

Ik zie in het systeem dat je aansluiting actief is op het netwerk. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.

Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.



@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken

Reageer