Sinds gisteren zit ik zonder bereik en kan ik niet meer bellen. Ik heb wel internet, behoorlijk irritant. Mijn postcode is 6542 JD.
Ik hoor graag je reactie!
Bladzijde 1 / 1
Hallo!
Ik zit sinds gisteravond met hetzelfde probleem. Vroeg in de avond geen problemen; rond 21u geen netwerk meer. Heb dit probleem eerder gehad, maar toen hielp het verwijderen en opnieuw inschuiven van de simkaart. Dit is nu niet het geval. Uit/aanzetten van de telefoon werkt ook niet; opnieuw proberen te selecteren van het netwerk ook niet. Mijn postcode is 6525 JG.Â
Ik zit sinds gisteravond met hetzelfde probleem. Vroeg in de avond geen problemen; rond 21u geen netwerk meer. Heb dit probleem eerder gehad, maar toen hielp het verwijderen en opnieuw inschuiven van de simkaart. Dit is nu niet het geval. Uit/aanzetten van de telefoon werkt ook niet; opnieuw proberen te selecteren van het netwerk ook niet. Mijn postcode is 6525 JG.Â
Er is momenteel storing bij KPN waar Simyo ook ondervalt. Of het mobiele netwerk ook storing heeft is mij echter geheel duidelijk geworden.Â
https://allestoringen.nl/storing/kpn
https://allestoringen.nl/storing/kpn
Hoi Astrid23 en Nanaatjuh, welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat Raytje jullie vraag al heeft beantwoord 🙂 Het is mogelijk dat je gisteren op 3G en 4G niet kon bellen en internetten in Nijmegen. Via 2G was het bereik goed. Gelukkig is het inmiddels opgelost. Je bereik hoort nu op alle netwerken goed te zijn.
Als dit bij jullie nog niet helemaal het geval is, wil je dan je telefoon uit- en aanzetten? Ook handmatig het KPN netwerk selecteren?
Laat je weten of het is gelukt? 😮
@Raytje: bedankt voor je reactie 😃
Ik zie dat Raytje jullie vraag al heeft beantwoord 🙂 Het is mogelijk dat je gisteren op 3G en 4G niet kon bellen en internetten in Nijmegen. Via 2G was het bereik goed. Gelukkig is het inmiddels opgelost. Je bereik hoort nu op alle netwerken goed te zijn.
Als dit bij jullie nog niet helemaal het geval is, wil je dan je telefoon uit- en aanzetten? Ook handmatig het KPN netwerk selecteren?
Laat je weten of het is gelukt? 😮
@Raytje: bedankt voor je reactie 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.