Skip to main content
Ik heb wel bereik op mijn telefoon (6 streepjes), maar kan niet bellen of gebeld worden.

Soms krijg ik een berichtje dat ik veel gemiste oproepen heb.

Zou dit aan het nieuwe 4 G netwerk kunnen liggen of zou het iets anders zijn?
Hallo Gerard01.



Vervelende situatie.

Lees ff dit .

Hier kan je misschien de oplossing vinden.



Laat wel ff weten of het helpt.



Groetjes,

Friesian
Hoi Gerard01,



Welkom op het forum :)

Dat klinkt lastig, zeg. Ik heb meteen even naar je aansluiting gekeken. Daar is niks bijzonders aan te zien, maar ik heb toch even je simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Als jij je toestel even 10 minuutjes uit kunt zetten en dan weer aan, dan kunnen we kijken of de simkaart zich nu netjes aanmeldt op het netwerk.

Als je daarna nog niet kunt bellen, zou je de sim dan even in een ander toestel kunnen proberen? En zou je ook kunnen doorgeven hier of je hier op 1 plaats last van hebt, of op meerdere locaties?



Groetjes, Charlene
Nou, ik weet niet of ik hier goed zit, maar sinds gisteren kan in niet meer bellen naar mobiele nummers. 



We hebben de sim-kaarten even omgewisseld gehad met een andere Nokia; dus het kan zijn dat de sim-kaart in de stress zit. 



Wat kan ik hieraan doen?
Hoi Klaas Lok,



Welkom op het forum!



Aan je aansluiting kan ik niets vreemds ontdekken. Heb je wel verbinding met het KPN netwerk? In het geval dat je dit niet hebt kun je via de netwerkinstellingen in je telefoon handmatig zoeken naar het KPN netwerk. Dit lukt in de meeste gevallen ook door even je telefoon uit/aan te zetten.



Voor de zekerheid reset ik toch even je simkaart. Dit kan geen kwaad en zorgt ervoor dat je telefoon een nieuwe netwerktoegang krijgt. Hiervoor moet je je telefoon voor 10 minuutjes uitzetten. Daarna zou hij meteen een netwerkverbinding moeten krijgen.



Laat je het me weten of dit de oplossing is?

Reageer