.

Wegens administratieve redenen niet kunnen bellen

  • 18 February 2012
  • 3 reacties
  • 587 Bekeken

Badge
net mijn simkaart geactiveerd , de stappen gevolgd......maar krijg te horen...wegens administraatieve reden.........kortom ik kan niet bellen.
doe ik wat fout?

3 reacties

Badge +2
Hi tammie,

Uit onze gegevens blijkt dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dit is de reden dat je geen gebruik van de aansluiting kan maken. Wij adviseren je om in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Hier wordt vervolgens gevraagd om je simkaartnummer in te vullen. Als je dit hebt gedaan kan je gebruikmaken van je aansluiting.

Groetjes,

Arie
Badge
hi arie,

had ik al gedaan!!! kan nog steeds niet bellen.

gr tammie
Badge +2
Hi tammie,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer