.

Beantwoord

Wegens administratieve redenen afgesloten!?!?

  • 16 June 2012
  • 1 reactie
  • 518 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Eerst een week vertraging, dan na een week toch nog telefonisch contact kunnen krijgen met de klantenservice en dan is er belooft dat de omzetting van de simkaart een half uur in beslag zou nemen. Duidelijk gevraagd aan degene die me help of dat allemaal goed zou gaan, want als dat niet het geval was en ik niet meer kon bellen dan zou ik een probleem hebben (aangezien de klantenservice telefonisch ook niet makkelijk te bereiken is...)

Degene die me geholpen heeft heeft zich aan zijn woordt gehouden. Nummer was overgezet op de andere simkaart, maar nu kon ik niet bellen om administratieve redenen.
Nogmaals via het forum aangegeven dat ik problemen had, maar daar werd verder niet op gereageerd, dus vandaar een nieuw topic.
Hoe kan het dat iemand met een abonnement die netjes betaald ineens niet meer gebruik kan maken van de diensten??
En dat dit niet direct wordt opgepakt en verholpen wordt?

Ik verwacht nu toch echt dat ik serieus geholpen wordt en er een verantwoording genomen wordt, want dit is toch geen stijl?
Voor meer info zie ook mijn andere topic: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/vervangende-simkaart-niet-ontvangen-2366/
icon

Beste antwoord door Manisha 16 June 2012, 13:03

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste R1988,

Wij hebben inmiddels gereageerd op je eerdere post in een ander topic. Inmiddels is de micro simkaart handmatig geactiveerd. Wij zullen bij deze dit topic sluiten.

Groetjes,

Manisha