Beste,
Voorheen had ik perfect internet op mijn Oneplus One met Simyo. Helaas ben ik mijn instellingen kwijtgeraakt.
Op dit forum en elders op het internet vind ik verschillende APN instellingen voor de Oneplus One. Ik heb er meerdere geprobeerd en telkens hier en daar bereik maar niet constant zoals voorheen. Ik hoor graag van iemand met een OnePlus One wat voor hem of haar werkt. Bij voorbaat dank!
Voor mijn andere internet gerelateerde instellingen zien de bijgevoegde screenshot.
Bij mobiele providers heb ik voor Simyo gekozen. (je kan ook automatisch netwerk selecteren kiezen)
Mvg,
Jonathan
Bladzijde 1 / 1
Ongeacht welk toestel je hebt, de APN instellingen zijn gelijk. Als jij weet hoe je ze moet invoeren dan kun je de instellingen gebruiken die op deze klantenservice pagina staan.
Helaas zijn er meer mogelijke invulvelden op de OnePlus One. (zie bijgevoegde screenshots)
Ik hoor graag van iemand met een OnePlus One wat voor hem of haar werkt.
Het bovenstaande van Raytje heb ik geprobeerd maar ook dan valt regelmatig mijn verbinding weg wat voorheen niet zo was...
Ik hoor graag van iemand met een OnePlus One wat voor hem of haar werkt.
Het bovenstaande van Raytje heb ik geprobeerd maar ook dan valt regelmatig mijn verbinding weg wat voorheen niet zo was...
Lees dit topic even door :)
https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-3g-data-verbinding-op-mijn-nieuwe-oneplus-one-moet-doen-22085
https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-3g-data-verbinding-op-mijn-nieuwe-oneplus-one-moet-doen-22085
Hoi Nowee,
Welkom op 't forum.
Heb je het topic al doorgenomen wat Raytje had meegestuurd? Ik ben benieuwd of het heeft geholpen!
@Raytje bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum.
Heb je het topic al doorgenomen wat Raytje had meegestuurd? Ik ben benieuwd of het heeft geholpen!
@Raytje bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Ik heb de instellingen geprobeerd zoals door Tiury genoemd in het doorgestuurde topic van Raytje:
Naam: Mobiel Internet
APN: portalmmm.nl
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server : Niet ingesteld
MMSC : Niet ingesteld
MMS-proxy : Niet ingesteld
MMS-poort : Niet ingesteld
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : default
APN-protocol : IPv4/IPv6
Roamingsprotocol voor APN: IPv4/IPv6
Drager : Niet opgegeven
MVNO-type : Geen
MVNO-waarde : Niet ingesteld
APN PPP telefoonnummer : Niet ingesteld
Met bovenstaande instellingen helaas nog steeds een verbinding die steeds weg valt...
Naam: Mobiel Internet
APN: portalmmm.nl
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server : Niet ingesteld
MMSC : Niet ingesteld
MMS-proxy : Niet ingesteld
MMS-poort : Niet ingesteld
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : default
APN-protocol : IPv4/IPv6
Roamingsprotocol voor APN: IPv4/IPv6
Drager : Niet opgegeven
MVNO-type : Geen
MVNO-waarde : Niet ingesteld
APN PPP telefoonnummer : Niet ingesteld
Met bovenstaande instellingen helaas nog steeds een verbinding die steeds weg valt...
Ik heb in de instellingen van mijn telefoon gekeken en daar staat bij verificatietype: Geen.. Bij jou staat er PAP.
Ik heb mijne automatisch verkregen..
Ik heb mijne automatisch verkregen..
Hoi Nowee,
Probeer eens de verificatietype te veranderen zoals Raytje zegt.
Is er verder geen mogelijkheid om de instellingen opnieuw automatisch te verkrijgen?
Groetjes,
Caspar
Probeer eens de verificatietype te veranderen zoals Raytje zegt.
Is er verder geen mogelijkheid om de instellingen opnieuw automatisch te verkrijgen?
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.