Skip to main content
Hoi, ik gebruik Vueminder. Nu kan ik hierin per SMS een herinnering sturen. Maar ik kan geen instellingen voor simyo vinden. Het moet iets zijn als tel@domein.nl Ik heb al geprobeerd tel@simyo.nl, maar dit werkt niet
Hoi, ik gebruik Vueminder. Nu kan ik hierin per SMS een herinnering sturen. Maar ik kan geen instellingen voor simyo vinden. Het moet iets zijn als [email]tel@domein.nl[/email] Ik heb al geprobeerd [email]tel@simyo.nl[/email], maar dit werkt niet



Hoi Eastw00d,



Welkom op het forum!

Ik ben helaas niet bekend met Vueminder. Ik ga voor je navragen of wij dit ondersteunen en kom dan terug met een antwoord.
Hoi, ik gebruik Vueminder. Nu kan ik hierin per SMS een herinnering sturen. Maar ik kan geen instellingen voor simyo vinden. Het moet iets zijn als [email]tel@domein.nl[/email] Ik heb al geprobeerd [email]tel@simyo.nl[/email], maar dit werkt niet



Hoi Eastw00d,



Ik weet het ook niet precies maar heb even bij de FAQ van Vueminder gekeken, en daar hebben ze het niet over een web-adres. Of je moet de SMTP bedoelen.

In het engels staat daar dat je nodig hebt:



Your name and email address.

Your email server for outgoing mail (SMTP).

Your email account name and password. The password is saved securely using 256-bit encryption.

Your mobile carrier and phone number (for text message reminders only).



Wat je zou kunnen proberen is KPN ipv Simyo. Dat netwerk gebruiken we.



De SMTP server zou die van je mailprovider moeten zijn, maar als dat niet werkt, kun je nog: smtp.kpnplanet.nl op poort 25 zonder inloggegevens proberen.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt.



Groetjes, Charlene

Reageer