Skip to main content
Hoi,



ik heb mijn telefoon laten maken, het scherm was namelijk kapot. Er zit nu een nieuw scherm op en ik heb hem sinds vandaag weer in mijn bezit.

Toen ik hem aanzette, deed hij het perfect. Alleen heb ik geen bereik, de simkaart is wel ontgrendeld, telefoon werkt perfect, maar er is dus geen bereik.

Wat kan ik het beste doen?



Groetjes,



Jules
Hallo Jules,



Heb je al eens contact opgenomen met de hersteller om dit aan te geven? Het zou maar zo kunnen zijn dat een antenne niet is aangesloten. Kun je wel gebruik maken van een WiFi-netwerk?
Hoi,



ik heb mijn telefoon laten maken, het scherm was namelijk kapot. Er zit nu een nieuw scherm op en ik heb hem sinds vandaag weer in mijn bezit.

Toen ik hem aanzette, deed hij het perfect. Alleen heb ik geen bereik, de simkaart is wel ontgrendeld, telefoon werkt perfect, maar er is dus geen bereik.

Wat kan ik het beste doen?



Groetjes,



Jules




Hallo Jules,



Heb je al eens contact opgenomen met de hersteller om dit aan te geven? Het zou maar zo kunnen zijn dat een antenne niet is aangesloten. Kun je wel gebruik maken van een WiFi-netwerk?




Hoi Jules,



Ik vind de suggestie van RicoK wel een goede. Als je dit direct na de reparatie merkt, dan zal het waarschijnlijk daar iets mee te maken hebben. Je simkaart staat goed op het netwerk en er is verder niets aan je aansluiting veranderd. Dat heb ik voor je nagekeken. Ik zou dus zo snel mogelijk met de reparatieservice opnemen als ik jou was.

Laat je hier nog even weten hoe het verloopt?



Groetjes,

Charlene

Reageer