Skip to main content
Beste Simyo,



ik heb me onlangs aangemeld bij Simyo en nummerbehoud aangevraagd. Ik heb dit inmiddels 2 keer proberen aan te vragen (opnieuw de datum van overstappen invullen) maar heb dit helaas 2x fout gedaan. Nu zie ik geen optie meer verschijnen om een nieuwe poging te doen.



Mijn huidige abbonement bij T-mobile loopt nog tot 12 september 2014, betekent dit omdat ik nu nog niet binnen de 60 dagen val dat ik zowiezo tot 12 juli zal moeten wachten voordat ik nummerbehoud kan aanvragen?

Zo niet, zou ik dan nu opnieuw nummerbehoud kunnen aanvragen, maar dan voor de goede datum, namelijk 13 september 2014?



Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.



Groetjes,



Kim 
Hoi Kim., welkom op het forum van Simyo! :)



De conclusie die je zelf trekt klopt hélemaal.



We kunnen maximaal 60 dagen van tevoren een verzoek doen voor je nummer. Daarom is het nu nog niet mogelijk om een nieuw verzoek te doen voor het overnemen van je 06-nummer.

Ik raad je aan het omstreeks 20 juli nog eens te proberen voor in dit geval 15 september, omdat 13 september een zaterdag is, dan zal het wel lukken :)



Heb ik hiermee je vragen beantwoord?
Ok dan ga ik ga het rond 20 juli nogmaals proberen. Heel erg bedankt voor het snelle antwoord!
Helemaal goed, graag gedaan Kim.! 🙂
Hoi Kim,



zojuist wilde ik de nieuwe datum voor het nummerbehoud opgeven alleen zie ik nergens de optie om dit nogmaals te doen. Kan dit nog mogelijk gemaakt worden?



Groeten,



Kim
Hoi Kim.,



Als het goed is kun je bij de status van je nummerbehoud, de datum aanpassen.

Zie je de afwijzing nog staan? Op 31-5 was het je toen wel gelukt. Gaat het nu niet op diezelfde wijze?



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Ik wilde het inderdaad op dezelfde manier weer veranderen, maar bij de status van het nummerbehoud kan ik nergens meer de knop vinden waarmee ik het opnieuw kan proberen. Er staat wel aangegeven dat het nog niet goedgekeurd is en in afwachting van de nieuwe overstapdatum is. De vorige keer kon ik iets aanklikken van 'Vraag opnieuw nummerbehoud aan' maar die optie lijkt er nu niet meer bij te staan (ik heb het wel al geloof ik 2x fout aangevraagd, misschien vandaar?)



Groetjes,



Kim

Reageer