Skip to main content
hallo, ik wil overstappen naar een ander abonnement omdat mijn abonnement bij simyo bijna verlopen is. Nu wordt hiervoor mijn 8 cijferige simkaart nummer gevraagd. Er is echter een probleempje, mijn simkaart nummer heeft er namelijk maar 7 en dit keuren ze niet goed 😞 wat moet ik nu doen? Daarnaast wordt er ook om mijn klant nummer van simyo gevraagd, waar kan ik mijn klantnummer vinden of wat is mijn klant nummer?



groetjes
hallo, ik wil overstappen naar een ander abonnement omdat mijn abonnement bij simyo bijna verlopen is. Nu wordt hiervoor mijn 8 cijferige simkaart nummer gevraagd. Er is echter een probleempje, mijn simkaart nummer heeft er namelijk maar 7 en dit keuren ze niet goed 😞 wat moet ik nu doen? Daarnaast wordt er ook om mijn klant nummer van simyo gevraagd, waar kan ik mijn klantnummer vinden of wat is mijn klant nummer?



groetjes




Hoi Betti,



Jammer om te lezen dat je Simyo gaat verlaten. Wanneer er om een klantnummer wordt gevraagd dan dien je daar je simkaartnummer in te vullen. Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Reageer