Skip to main content

.

Beste Simyo,



Ik ben al een aantal jaar een tevreden klant van Simyo.

Recent zijn wij verhuisd naar een nieuwbouwhuis in postcode 3721.

Volgens postcodechecker zouden wij hier goed bereik moeten hebben.

Echter hebben wij binnenshuis 1 of 2 stippen bereik en geregeld ook "geen service".

Via het forum heb ik nog geen concrete oplossing gezien.



Graag hoor ik wat de beste oplossing is voor dit probleem.

1) Overstappen op andere provider?

2) 2g netwerk thuis selecteren (verbetert bereik niet)

3) Signaalversterker aanschaffen ? Welke ?



Dank voor uw antwoord
Hoi ptorre, welkom op het Simyo forum!



Erg fijn om te lezen dat je al een aantal jaar tevreden klant bent 🙂 We willen graag dat je tevreden blijft. Goed dat je al het één en ander hebt doorgenomen.



Ik kan uit je bericht nog niet halen of meerdere mensen dit ervaren. Hebben meerdere via het KPN netwerk geen bereik bij jou binnenshuis? En heb je buitenshuis wel goed bereik? Je simkaart heb ik ook een reset gegeven. Wil je hiervoor je telefoon uitzetten en weer aandoen? Daarbij kun je het KPN netwerk selecteren.



Kun je je simkaart ook testen in een andere telefoon?

Reageer