Skip to main content
Waarom verdwijnen aan het eind van de maand de resterende (bijv.) 35 minuten en staat de teller van het tegoed weer op 300 en niet op 335. Ik heb dat toch betaalt? Internet Mbs idem. Heb ik iets in de overeenkomst niet goed gelezen?
Het klopt dat je rester
Sorry mijn toetsenbord deed raar. Het klopt dat resterende minuten aan het einde van de maand vervallen. Dit wordt naar mijn weten ook vermeld op de Simyo website.



Elke 1e van de maand krijg je nieuwe minuten.



Meer informatie kun je ook vinden op: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-belminuten-meenemen-naar-de-volgende-m-22433686
Hoi MartinusPMR, welkom op het Simyo forum!



Je hebt al een heel compleet antwoord van Kimyo gekregen zie ik 🙂 Omdat je niet je belminuten mee kunt nemen, is het heel belangrijk om vooraf in te schatten hoeveel bel/sms minuten je nodig hebt en daar op in te spelen.



@Kimyo bedankt voor het antwoord 🙂!
je betaal voor de beltegoed en MB's, waarrom worden ze gestolen door simyo als je wat over hebt. Diefstal.. Iedereen moet nee zeggen tegen dit. 
Staat volgens mij gewoon in je contract als je je abb aangaat. Volgende keer misschien eerst lezen en dan tekenen ?
Als ik over de bundel gaat wordt ik gestraft door hoger kosten, als ik blijft under de bundel wordt ik gestraft met het diefstal van de product dat ik heb voor betaald.

Het markt niet uit wat staat in je contract het is diefstal en dat ga ik niet accepteren. Dit is 2014 niet 1420. Mensen hebben recht op wat ze hebben voor betaald. 1 persoon kan tegenwordig heel veel veranderen. dit is mijn missie..
Er is geloof ik wat verwarring wat het product in dit geval inhoudt. Het "product" is namelijk het recht om een zekere hoeveelheid belminuten etc. gedurende 1 maand te mogen gebruiken voor een door beide partijen overeengekomen prijs. Er is dus een ingebouwde houdbaarheidsdatum. Na die datum bestaat het product niet meer en iets wat niet meer bestaat kan ook niet gestolen worden.
je betaal voor de beltegoed en MB's, waarrom worden ze gestolen door simyo als je wat over hebt. Diefstal.. Iedereen moet nee zeggen tegen dit. 



Als ik over de bundel gaat wordt ik gestraft door hoger kosten, als ik blijft under de bundel wordt ik gestraft met het diefstal van de product dat ik heb voor betaald.

Het markt niet uit wat staat in je contract het is diefstal en dat ga ik niet accepteren. Dit is 2014 niet 1420. Mensen hebben recht op wat ze hebben voor betaald. 1 persoon kan tegenwordig heel veel veranderen. dit is mijn missie..




Hoi troppo1, welkom op het forum van Simyo!



Een toevoeging op de heren: Bij Simyo kan je maandelijks je bundels zowel naar boven als naar beneden wijzigen, waardoor je handig kan inspringen op je verbruik en zo kan voorkomen dat je of eenheden overhoudt, dan wel over je bundel heengaat.



Daarnaast kunnen we op deze manier de vaste tarieven laag houden.

Reageer