.

Beantwoord

Wat gebeurt er met beltegoed bij prepaid overstap naar Sim Only

  • 18 January 2014
  • 7 reacties
  • 1053 Bekeken

Badge
ik heb vorig jaar voor mijn zoon 'n predaid van simyo aangeschaft (op zijn naam) omdat hij naar de "grote" school ging.
dit zou ik willen omzetten naar 'n sim onley.
nu nheb ik 'n paar vragen;
1- wat gebeurt er met het prepaid tegoed bij 'n overstap naar sim onley?
2- ik zag op de mijn simyo van mijn zoon dat bij 'n overstap naar de leeftijd wordt gevraagt (18 jaar of ouder), dat is hij natuurlijk niet, moet ik nu liegen over zijn leeftijd?
icon

Beste antwoord door Charlene 20 January 2014, 15:28

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vraag 1 is simpel: Als je via de overstap link in mijn simyo overstapt, dan betaal je de rekeningen van je sim-only met het overgebleven beltegoed. Dus als je nog 10 euro beltegoed hebt en overstapt, is je eerst factuur 10 euro lager.

Vraag 2 laat ik over aan een moderator(simyo medewerker) of een andere forum expert(helpende klant)
Badge +8
ik heb vorig jaar voor mijn zoon 'n predaid van simyo aangeschaft (op zijn naam) omdat hij naar de "grote" school ging.
dit zou ik willen omzetten naar 'n sim onley.
nu nheb ik 'n paar vragen;
1- wat gebeurt er met het prepaid tegoed bij 'n overstap naar sim onley?
2- ik zag op de mijn simyo van mijn zoon dat bij 'n overstap naar de leeftijd wordt gevraagt (18 jaar of ouder), dat is hij natuurlijk niet, moet ik nu liegen over zijn leeftijd?


Hoi Marrios,

Het is onder de 18 niet mogelijk om een sim only abonnement te hebben bij Simyo. Daarvoor moet je meerderjarig zijn.
Je kunt de Prepaid aansluiting dus niet omzetten naar een abonnement. Mocht je toch graag een abonnement voor je zoon willen, dan kun je dat op je eigen naam doen, maar jij blijft dan ook verantwoordelijk. Laat het dan wel even weten hier, want het is een beetje een aparte procedure om dat in orde te maken.
Liegen over zijn leeftijd zou ik niet doen, want dan pleeg je fraude, en zodra dat uitkomt wordt de aansluiting getermineerd.

Laat je het even weten wat je graag wilt?

Groetjes,
Charlene
Badge
kan ik de prepaid van mijn zoontje overzetten op 'n abbonement op mijn naam met nummerbehoud?
hoe gaat dit?
via de mijn simyo van mijn zoontje?
Badge +6
kan ik de prepaid van mijn zoontje overzetten op 'n abbonement op mijn naam met nummerbehoud?
hoe gaat dit?
via de mijn simyo van mijn zoontje?


Hoi Marrioss,

Dat is mogelijk. Je bestelt het abonnement op je eigen naam en vraagt nummerbehoud aan. Ik zal een aantekening maken in het systeem dat je op deze manier het abonnement gaat bestellen.
Ik wil mijn simyo  prepaid omzetten naar jaar abonnement wat gebeurd er met het bel tegoed ?
met vriendelijke groet
Frank
Reputatie 7
Badge +9
Ik wil mijn simyo  prepaid omzetten naar jaar abonnement wat gebeurd er met het bel tegoed ?
met vriendelijke groet
Frank


Je beltegoed ben je niet kwijt, het wordt verrekend met de kosten van je abonnement. Maar dan moet je wel de overstap link op Mijn Simyo gebruiken!
Badge +6
Ik wil mijn simyo  prepaid omzetten naar jaar abonnement wat gebeurd er met het bel tegoed ?
met vriendelijke groet
Frank


Hoi Frank07,

Welkom op het forum!
Het overstappen van een prepaid naar abonnement dien je te doen via je persoonlijke pagina via de overstap link. Resterend beltegoed raak je niet kwijt dit zal verrekend worden met je factuur zoals Scotsman al aangeeft.

@ Scotsman thnx voor je antwoord.

Reageer