Skip to main content
Ik gebruik momenteel een samsung galaxy s3 en heb hem al een jaar in gebruik. Geen problemen tot nu. Elke keer als ik wilde bellen kreeg ik de melding: 'Niet aangemeld bij netwerk'. Ik heb dus toen alles geprobeerd, batterij verwisselen, simkaart eruit etc. Ik heb dus toen contact gehad met simyo en die vroegen of mijn simkaart het wel deed in een andere mobiele telefoon. Dan doet mijn simkaart het wel gewoon prima. Ik heb dus een nieuwe simkaart aangevraagd en ontvangen. Nog steeds hetzelfde probleem. Mijn simkaart doet het wel in mobiele telefoons van andere maar niet in die van mij? Terwijl ik als ik iemands andersen simkaart in die van mij doe dan doet de telefoon het wel?
Ik heb hetzelfde probleem, alleen niet continue. Ik heb dit probleem ineens af en toe, waardoor ik ongemerkt niet bereikbaar ben. Heel erg vervelend.. Ik hoop dat iemand van Simyo ons verder kan helpen!
Hoi Stijn Ottersberg,



Wat vervelend dat jullie hiermee kampen. Dat is niet de bedoeling met een Simyo simkaart! Vaak is het in dit geval zo dat je telefoon dan niet goed staat ingesteld of dat er hardware matig iets aan de hand is. Mijn vermoeden is dat dit komt omdat je ooit eens handmatig naar het netwerk hebt gezocht, dit heb ik namelijk zelf ook eens gehad. Je dient de netwerkselectie op 'automatisch' hebben te staan. Zo weet je (bijna) zeker dat je telefoon niet per abuis zijn netwerkconnectie verliest. Laat je me weten of dit helpt?



@KarinH, je vraag is door mijn collega Naomi in behandeling in je eigen topic. Volgens mij heb je daar al een flink stel tips gekregen! Laat je ons daar weten of het heeft geholpen?

Reageer