Skip to main content
Nummerbehoud is schijnbaar niet gelukt vandaag. Nog steeds niet bereikbaar.
Het viel mij ook al op vandaag, bij mij is het ook niet gelukt al staat de status nog open.
Hoi Elly269 & RickS30,



Welkom op het Simyo Forum.



En natuurlijk van harte welkom bij Simyo! Wat leuk dat jullie hebben gekozen voor een abonnement bij ons. Natuurlijk is het de bedoeling dat deze abonnementen gewoon ingaan op de afgesproken datums.



Ik heb het voor jullie beiden nagekeken in het systeem. Jullie 06-nummers zijn op 31 augustus netjes omgezet naar ons. Dit is aan het einde van de dag gebeurd. Ik ben erg benieuwd of jullie ondertussen gebruik kunnen maken van jullie abonnementen. Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik jullie vragen om jullie telefoons even uit en aan te zetten. Dit wil vaak de oplossing bieden. Werkt dit ook niet? Laat dit dan even weten. Ik ga dan opzoek naar het probleem en belangrijker, naar de oplossing. Ik zie jullie berichten graag tegemoet.



@RickS30, ik zie dat jij jouw vraag ook via dit topic hebt gesteld en dat het probleem voor jou opgelost is 🙂 Goed om te zien! Ik wil je vragen om jouw vraag maar één keer op het forum te plaatsen. Zo kunnen we het overzicht bewaren.



Groetjes,

Angela

Reageer