Ik heb gisteren mijn nieuwe SIM binnen gekregen van mijn nieuwe provider. Deze gaven aan dat het binnen 24 uur geactiveerd zou worden.
Echter is dit niet het geval. Nu heb ik even nagevraagd en blijkt dat de aanvraag is gedaan maar nog niet is goedgekeurd door Simyo.
Zouden jullie misschien even kunnen kijken of dat geregeld kan worden.
De reden dat ik wat sneller wil zijn dan normaal is omdat ik het in de vakantie al wil gebruiken en het over 2 dagen al vakantie is. Als het dus niet voor vrijdag is geregeld kan ik er dus de hele vakantie geen gebruik van maken.
Oh als mensen mij kennen die nog niet wisten dat ik ging overstappen, bij deze.
Het goede nieuws ik houd een account en je zult me dus nog wel eens zien.
Groet Paul.
Bladzijde 2 / 2
Wel jammer dat je 500ste reactie de reactie is waarin je zegt dat het eindelijk is gelukt om over te stappen naar een andere provider. Succes met Ben!
Groentjuh, dat is inderdaad jammer. 😞
Groetjes,
Asma
Groetjes,
Asma
Dankje.
Bij Ben is het nu hopelijk goed want ik wil niet weer eens zoiets meemaken.
Zeker True, echter blijf ik hier wel. Dus dat is dan nog een meevaller.
Groet Paul.
Blij dat het gelukt is 🙂 En ook dat je lekker actief blijft op het Forum!
Groetjes,
Jihane
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.