Ik heb gisteren mijn nieuwe SIM binnen gekregen van mijn nieuwe provider. Deze gaven aan dat het binnen 24 uur geactiveerd zou worden.
Echter is dit niet het geval. Nu heb ik even nagevraagd en blijkt dat de aanvraag is gedaan maar nog niet is goedgekeurd door Simyo.
Zouden jullie misschien even kunnen kijken of dat geregeld kan worden.
De reden dat ik wat sneller wil zijn dan normaal is omdat ik het in de vakantie al wil gebruiken en het over 2 dagen al vakantie is. Als het dus niet voor vrijdag is geregeld kan ik er dus de hele vakantie geen gebruik van maken.
Oh als mensen mij kennen die nog niet wisten dat ik ging overstappen, bij deze.
Het goede nieuws ik houd een account en je zult me dus nog wel eens zien.
Groet Paul.
Bladzijde 1 / 2
Wil je met ons delen waarom je bent overgestapt?
Hey Friesian,
ik ga nu bijna van de middelbare school af en richting de universiteit.
Vroeger gebruikte ik amper iets maar nu pas ga ik wat meer gebruiken en heb vooral wat data nodig.
Bij Simyo is dit het laagste mogelijk voor voor 15 euro per maand. met per maand opzegbaar wat een van mijn wensen is.
Bij een andere provider kan dit voor 7 euro per maand.
Bij simpel kon het nog goedkoper maar ik heb niet zoveel vertrouwen in simpel omdat er niet veel mensen positief zijn over de service/communicatie.
Qua prepaid ben ik nog steeds een zware voorstander van Simyo niks mis mee, echter is er in het budget/lage prijs gedeelte van Sim only/abonnementen niet zo goed geschaald bij Simyo als bij andere providers ben ik van mening.
Groet Paul.
ik ga nu bijna van de middelbare school af en richting de universiteit.
Vroeger gebruikte ik amper iets maar nu pas ga ik wat meer gebruiken en heb vooral wat data nodig.
Bij Simyo is dit het laagste mogelijk voor voor 15 euro per maand. met per maand opzegbaar wat een van mijn wensen is.
Bij een andere provider kan dit voor 7 euro per maand.
Bij simpel kon het nog goedkoper maar ik heb niet zoveel vertrouwen in simpel omdat er niet veel mensen positief zijn over de service/communicatie.
Qua prepaid ben ik nog steeds een zware voorstander van Simyo niks mis mee, echter is er in het budget/lage prijs gedeelte van Sim only/abonnementen niet zo goed geschaald bij Simyo als bij andere providers ben ik van mening.
Groet Paul.
Hoi PaulH.
Ik begrijp het.
Das toevallig ik heb simpel, werkt goed alleen app en mijn simpel wachtwoord lijkt problemen te geven. En ja de prijs is, niet alleen voor mij, belangrijk. Ben een kleine gebruiker.
Kom niet aan 500 MB en 250 minuten. Dus voor mij is de prijs ook meer dan belangrijk. (€5,- of 7,50)
Groetjes,
Friesian
Ik begrijp het.
Das toevallig ik heb simpel, werkt goed alleen app en mijn simpel wachtwoord lijkt problemen te geven. En ja de prijs is, niet alleen voor mij, belangrijk. Ben een kleine gebruiker.
Kom niet aan 500 MB en 250 minuten. Dus voor mij is de prijs ook meer dan belangrijk. (€5,- of 7,50)
Groetjes,
Friesian
Echter is dit niet het geval. Nu heb ik even nagevraagd en blijkt dat de aanvraag is gedaan maar nog niet is goedgekeurd door Simyo.
Zouden jullie misschien even kunnen kijken of dat geregeld kan worden.
De reden dat ik wat sneller wil zijn dan normaal is omdat ik het in de vakantie al wil gebruiken en het over 2 dagen al vakantie is. Als het dus niet voor vrijdag is geregeld kan ik er dus de hele vakantie geen gebruik van maken.
Oh als mensen mij kennen die nog niet wisten dat ik ging overstappen, bij deze.
Het goede nieuws ik houd een account en je zult me dus nog wel eens zien.
Groet Paul.
BTW ik heb net een mail gekregen met de inhoud dat mijn contract is verlopen en dat mijn nummer is overgezet, ik zie het nog niet echt terug op de nieuwe provider. Duurt dit even?
Hey PaulH,
Ik hoorde het al van Angela, echt super jammer dat je weggaat. Je redenen zijn duidelijk en we zijn blij dat je zo lang klant bij ons bent geweest en ons hebt geholpen op het forum :)
Ik zie inderdaad dat het nummer al over is gezet. Wil je weten hoe het zit met je nieuwe provider, dan zul je daar even contact mee op moeten nemen. Gaat dat zo lukken?
Groetjes,
Caspar
Ik hoorde het al van Angela, echt super jammer dat je weggaat. Je redenen zijn duidelijk en we zijn blij dat je zo lang klant bij ons bent geweest en ons hebt geholpen op het forum :)
Ik zie inderdaad dat het nummer al over is gezet. Wil je weten hoe het zit met je nieuwe provider, dan zul je daar even contact mee op moeten nemen. Gaat dat zo lukken?
Groetjes,
Caspar
Ja het nummer is gewoon goed overgezet vanuit Simyo!
Ik heb al contact opgenomen met mijn nieuwe provider, die geeft aan dat het sloom gaat aan hun zijde.
Vanzelfsprekend want Simyo heeft zijn zaken op orde.
Groet Paul.
Ik heb al contact opgenomen met mijn nieuwe provider, die geeft aan dat het sloom gaat aan hun zijde.
Vanzelfsprekend want Simyo heeft zijn zaken op orde.
Groet Paul.
Mooi om te horen dat het uiteindelijk goed komt! Laat je het weten als je toch nog vragen hebt Paul?
Nou of het goed komt...
Dat is de vraag nog maar.
Simyo heeft dus de donderdag voor de vakantie mijn nummer overgedragen op mijn Nieuwe provider.
Nu heb ik al meerdere malen contact gezocht met de nieuwe provider en het is me wat.
Nu dus nog steeds geen bereik.
Geen klacht voor jullie maar voor de ander. Ook al een klacht in gediend hoor.
Erg slecht en schaam me ook diep.
Simyo heeft alles zoveel beter geregeld...
Groet Paul.
Dat is de vraag nog maar.
Simyo heeft dus de donderdag voor de vakantie mijn nummer overgedragen op mijn Nieuwe provider.
Nu heb ik al meerdere malen contact gezocht met de nieuwe provider en het is me wat.
Nu dus nog steeds geen bereik.
Geen klacht voor jullie maar voor de ander. Ook al een klacht in gediend hoor.
Erg slecht en schaam me ook diep.
Simyo heeft alles zoveel beter geregeld...
Groet Paul.
Hi Paul,
Jammer zeg, dat er na al die moeite vanuit jezelf nog steeds geen overstap heeft plaatsgevonden 😞 Ik hoop dat je klacht werkt en dat je snel weer bereikbaar bent. Bedankt voor je compliment in ieder geval! Ik ga ervan uit dat het volgende bericht in dit topic van jouw kant meter beter nieuws is 🙂
Groetjes,
Niels
Jammer zeg, dat er na al die moeite vanuit jezelf nog steeds geen overstap heeft plaatsgevonden 😞 Ik hoop dat je klacht werkt en dat je snel weer bereikbaar bent. Bedankt voor je compliment in ieder geval! Ik ga ervan uit dat het volgende bericht in dit topic van jouw kant meter beter nieuws is 🙂
Groetjes,
Niels
Kijk PaulH, daarom is Simpel nou zoveel goedkoper! Je krijgt misschien wel meer belminuten/SMSjes/MBs maar klantservice is minder aanwezig!
Die reclame alleen al
Hey groentjuh,
misschien gek gezegd maar ben niet bij Simpel.
Snap wel dat je dat eruit haalde maar ik zeg juist dat de recensies niet zo positief zijn daarom ben ik er niet voor gegaan.
Ben heb ik gekozen...
Hoi Paul,
Al wat meer informatie over je nummerbehoud?
Groetjes,
Asma
Al wat meer informatie over je nummerbehoud?
Groetjes,
Asma
Nope geen reactie meer nu. Gisteren een redelijk boze reactie geplaatst maar zoals gedacht geen reactie.
Ik ben machteloos. Hopeloos dit.
Ik ben machteloos. Hopeloos dit.
Oh oh! Zo zeggen ze dat niet bij Ben! Moet natuurlijk zo:
Ik weet niet welke klantenservice beter is; die van Simpel of die van Ben, maar heb van beiden veel mindere dingen gehoord. Moeilijk bereikbaar zijn van de klantenservice van Ben, heb ik wel eens gehoord/gelezen.
Ik snap de overstap, want Ben is inderdaad goedkoper. Het helpt vooral niet, dat je je abonnement maandelijks opzegbaar wilt houden. Vooral de kleine bundels worden dan best duur! Ik heb zelf ook liever een maandelijks opzegbaar abonnement, maar Simyo heeft 1 jaar een uitzondering gehad, zodat ik naar de 12 maanden voordelig bundels kon. Dan is die zelfde kleine bundel ineens de bijna de helft van de prijs. Inmiddels is mijn abonnement ook alweer maandelijks opzegbaar.
Gelukkig hebben we nu wel een ervaringsdeskundige voor de kwaliteit van Ben's klantenservice!
Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ik ben benieuwd hoelang het duurt bij Ben! Succes!
Ben machteloos!
Dit vond ik wel grappig. Vooral omdat het zo waar is. Overal waar het kan strooien ze met BEN ...
Gelukkig hebben we nu wel een ervaringsdeskundige voor de kwaliteit van Ben's klantenservice!
Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ik ben benieuwd hoelang het duurt bij Ben! Succes!
Dit is zeker waar ofja ervaring? Ik heb nog geen gebruik kunnen maken dus echt ervaring is iets anders.
En ik houd jullie zeker op de hoogte. Dat succes kan ik heel erg gebruiken op het moment ja.
Groet Paul.
Oké, nu een update soort van.
Dit geeft maar nog eens aan hoe erg het is.
MijnGisteren redelijk boze reactie
is dus verwijderd.
Er zat geen gevloek in, alleen een verwijt aan BEN op een redelijk boze toon, vind ik niet meer dan terecht.
Net als hier op Simyo ben ik altijd redelijk op forums etcetera, je/ik spreek(t) mensen gewoon normaal aan.
Dat kunnen jullie denk ik wel bevestigen.
Nou alsof het verwijderen nog niet genoeg was nu komt het. Houd je vast.
Het topic is officieel gesloten en dus kan ik niks meer in die post zeggen.
Triest opnieuw.
Waarschijnlijk morgen weer bellen en/of nieuw topic met een nieuwe post voortborduren.
Als iemand dit leest wil ik zeggen: "stap niet over op BEN (met nummerbehoud)!".
Doe het niet je valt van de ene verbazing in de andere niet goed maar in de slechte zin...
Het ergste aan dit alles, ik heb geen zeggen over mijn nummer, GEEN aansluiting of wat dan ook. Daarnaast kan ik mijn abonnement niet annuleren of wijzigen want het is nog niet eens geactiveerd en staat op een systematische PAUZE.
Ik dacht nog wel dat ik het voor de vakantie kon regelen om op vakantie te gebruiken. Niets is minder waar. Daarnaast geen peil op te trekken wanneer er ook maar iets van schot in de zaak komt. Spreek ik van weken, maanden?
Groet Paul.
Dit geeft maar nog eens aan hoe erg het is.
Mijn
is dus verwijderd.
Er zat geen gevloek in, alleen een verwijt aan BEN op een redelijk boze toon, vind ik niet meer dan terecht.
Net als hier op Simyo ben ik altijd redelijk op forums etcetera, je/ik spreek(t) mensen gewoon normaal aan.
Dat kunnen jullie denk ik wel bevestigen.
Nou alsof het verwijderen nog niet genoeg was nu komt het. Houd je vast.
Het topic is officieel gesloten en dus kan ik niks meer in die post zeggen.
Triest opnieuw.
Waarschijnlijk morgen weer bellen en/of nieuw topic met een nieuwe post voortborduren.
Als iemand dit leest wil ik zeggen: "stap niet over op BEN (met nummerbehoud)!".
Doe het niet je valt van de ene verbazing in de andere niet goed maar in de slechte zin...
Het ergste aan dit alles, ik heb geen zeggen over mijn nummer, GEEN aansluiting of wat dan ook. Daarnaast kan ik mijn abonnement niet annuleren of wijzigen want het is nog niet eens geactiveerd en staat op een systematische PAUZE.
Ik dacht nog wel dat ik het voor de vakantie kon regelen om op vakantie te gebruiken. Niets is minder waar. Daarnaast geen peil op te trekken wanneer er ook maar iets van schot in de zaak komt. Spreek ik van weken, maanden?
Groet Paul.
Ik kan het niet laten om het als volgt samen te vatten:
- Ben (PaulH) boos.
- Ben (Ben) boos.
- Ben (Post van PaulH) verwijderd.
- Ben (PaulH) verbaast.
- Ben (PaulH) nog niet geholpen.
- Ben (PaulH's nummer) nog niet overgezet/behouden.
- Ben (PaulH's abonnement) nog niet begonnen!
- Ben (PaulH) toe aan vakantie.
- Ben (PaulH) nog niet klaar voor vakantie!
- Ben (PaulH's abonnement) op pauze!
- Ben (PaulH) aan het wachten!
- Ben (PaulH) nog niet in Ben's sfeer.
Nou voor degenen die geïnteresseerd zijn:
TOPIC 1: Wanneer neem Ben mijn nummer over en gaat mijn abonnement van start?
TOPIC 2:
Afwijzen van berichten, markeren als opgelost. pas net gestart
Groet Paul.
TOPIC 1: Wanneer neem Ben mijn nummer over en gaat mijn abonnement van start?
TOPIC 2:
Afwijzen van berichten, markeren als opgelost. pas net gestart
Groet Paul.
Maak screenshot van het topic op hun forum. Noteer alle tijdstippen, vooral wanneer je telefonisch contact hebt, en ook met wie je spreekt.
Bennen ze zou helemaal belazerd
Ray,
Waarom?
Om te laten zien hoe vaak ik contact heb gezocht? Of wat.
Groet Paul.
Waarom?
Om te laten zien hoe vaak ik contact heb gezocht? Of wat.
Groet Paul.
Het is altijd verstandig om dat soort momenten vast te leggen. Bedrijven hebben vaak de neiging om feiten te verdraaien. Of nu in jouw geval forum berichten te verwijderen. Kortom: Bewijs verzamelen.
Hi Paul,
Oei oei oei! Wat een gedoe allemaal! 😞 Ik vind het erg jammer dat je overstapt, maar zoals de rest van het team snap ik het wel. Wat ik vooral belangrijk vind is dat je lekker op ons Forum blijft. Dan kunnen we nog genieten van je aanwezigheid.
Maar wat vooral jammer is, is dat de afhandeling vanuit Ben zo verloopt. Ik hoop dat het snel beter opgepakt wordt. Succes!
Groetjes,
Jihane
Oei oei oei! Wat een gedoe allemaal! 😞 Ik vind het erg jammer dat je overstapt, maar zoals de rest van het team snap ik het wel. Wat ik vooral belangrijk vind is dat je lekker op ons Forum blijft. Dan kunnen we nog genieten van je aanwezigheid.
Maar wat vooral jammer is, is dat de afhandeling vanuit Ben zo verloopt. Ik hoop dat het snel beter opgepakt wordt. Succes!
Groetjes,
Jihane
Nou het is ze gelukt hoor, zo snel. 20 dagen later heb ik dan eindelijk mijn aansluiting. Knap gedaan wel!
Dus soort van problemen opgelost...
Het is dat het nu allemaal werkt, maar echt tevreden over dit proces ben ik dus niet moge dat duidelijk zijn.
Bedankt voor het meedenken en kijken naar dit probleem! Zelfs vanuit een andere provider.
Groet Paul.
Dus soort van problemen opgelost...
Het is dat het nu allemaal werkt, maar echt tevreden over dit proces ben ik dus niet moge dat duidelijk zijn.
Bedankt voor het meedenken en kijken naar dit probleem! Zelfs vanuit een andere provider.
Groet Paul.
Hoi Paul,
Super fijn om te horen dat het allemaal is gelukt!
Groetjes,
Asma
Super fijn om te horen dat het allemaal is gelukt!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.