Skip to main content

.

Ik heb/ had een prepaid bij een andere provider en ik heb vorige week een abonnement bij Simyo aangevraagd met nummerbehoud. Deze week kreeg ik een mail van Simyo dat ik vanaf gisteravond (4 augustus) over zou zijn naar Simyo, maar mijn oude simkaart is nog steeds actief. Waarom ben ik nog niet weg bij de "oude" provider? Wat is het probleem?

Hoi Blikkie,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je oude simkaart nog actief is. Ik zie dat je nummer op 4 augustus wel naar ons is overgezet. Heb je de simkaart van Simyo al uitgetest? Deze is namelijk klaar voor gebruik zie ik. Als deze werkt, is er niks aan de hand en kun je gewoon gebruik maken van onze simkaart 😊. Zo niet, dan hoor ik dat graag van je. Je kunt mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik kijk dan met je mee wat er aan de hand is.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer