Skip to main content
Beste,

Ik ben overgestapt van Simyo naar Simyo met nr behoud. Ik heb van Simyo een mail gehad dat op 4 september de nieuwe simkaart gebruikt kon worden met mijn huidige nr. Ik zou 1 dag van tevoren een mail krijgen. Deze heb ik niet gehad. Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in en kan ik mijn nieuwe simkaart gaan gebruiken met mijn eigen nummer?

Bedankt!
Hoi Alphen,



Dat je hier wat duidelijk over wilt kan ik begrijpen. Ik heb het voor je nagekeken. Helaas zie ik dat er iets niet helemaal goed is gegaan in de aanvraag. Hierdoor is het nummer nog niet overgenomen. Natuurlijk ga ik mijn best doen om dit alsnog zo snel mogelijk in orde te maken.



Hiervoor heb ik een verzoek verzonden naar de afdeling nummerbehoud. Mijn collega is maandag weer aanwezig. Zodra dit geregeld is voor je, laat ik dit weten. Sorry dat ik niet direct een antwoord voor je heb. Heb je op dit moment nog vragen voor mij?



Groetjes,

Angela
Hoi Alphen,



Sorry dat het wat langer geduurd heeft. Dit is niet mijn bedoeling geweest. Zojuist heb ik een reactie gehad van mijn collega. Jouw nummer is vandaag volledig overgezet. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen ter bevestiging. Kun je mij vertellen of alles op dit moment werkt?



Groetjes,

Angela

Reageer