2 dagen geleden heb ik een abbonement aangesloten bij simyo, nu heb ik mijn SIM kaart binnen, alleen ik wil mijn oude nummer behouden, wanneer is het bekend dat het nummer is overgezet? En moet ik dan ook inloggen met het nieuwe nummer of met het oude nummer, en is mogelijk dat te veranderen?
MVG
voetbal1965
Welkom op het forum voetbal1965,
Volgens onze gegevens heb je inderdaad een nummerbehoud aanvraag gedaan. Je hebt aangegeven dat het te behouden nummer een prepaid nummer is. Het duurt dan 5 werkdagen voordat je telefoonnummer wordt over gezet. Je ontvangt per email informatie over je nummerbehoud status.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inderdaad een nummerbehoud aanvraag gedaan. Je hebt aangegeven dat het te behouden nummer een prepaid nummer is. Het duurt dan 5 werkdagen voordat je telefoonnummer wordt over gezet. Je ontvangt per email informatie over je nummerbehoud status.
Groetjes,
Alex
halloo,
Ik kreeg dus net de mail: Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0631399354 op dit moment niet kunnen over zetten naar je Simyo simkaart. De reden opgegeven door je vorige provider is: nummer onbekend.
Dit is heel vreemd omdat Ik heb meerdere malen opgewaardeerd met het nummer 06* bij Vodafone?
Nou heb ik mij net ingelogd bij Vodafone, en kon ik in een keer nog extra registeren??
groeten
Ik kreeg dus net de mail: Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0631399354 op dit moment niet kunnen over zetten naar je Simyo simkaart. De reden opgegeven door je vorige provider is: nummer onbekend.
Dit is heel vreemd omdat Ik heb meerdere malen opgewaardeerd met het nummer 06* bij Vodafone?
Nou heb ik mij net ingelogd bij Vodafone, en kon ik in een keer nog extra registeren??
groeten
halloo,
Ik kreeg dus net de mail: Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06******** op dit moment niet kunnen over zetten naar je Simyo simkaart. De reden opgegeven door je vorige provider is: nummer onbekend.
Dit is heel vreemd omdat Ik heb meerdere malen opgewaardeerd met het nummer 06********* bij Vodafone, en ook gebeld en gesmst hebt met dat nummer. Nadat ik de mail van jullie ontvangen heb dat het porteren niet gelukt is, heb ik me opnieuw ingelogd bij Vodafone, en kon ik mij na 2 maanden ''registeren''?? Misschien staat het nummer nu wel in het systeem bij vodafone en kunnen jullie nu alsnog het nummer overzetten.
groeten
Ik kreeg dus net de mail: Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06******** op dit moment niet kunnen over zetten naar je Simyo simkaart. De reden opgegeven door je vorige provider is: nummer onbekend.
Dit is heel vreemd omdat Ik heb meerdere malen opgewaardeerd met het nummer 06********* bij Vodafone, en ook gebeld en gesmst hebt met dat nummer. Nadat ik de mail van jullie ontvangen heb dat het porteren niet gelukt is, heb ik me opnieuw ingelogd bij Vodafone, en kon ik mij na 2 maanden ''registeren''?? Misschien staat het nummer nu wel in het systeem bij vodafone en kunnen jullie nu alsnog het nummer overzetten.
groeten
Hoi voetbal1965,
Onze aanvraag bleek niet helemaal correct. We hebben je aanvraag bekeken en een nieuw verzoek tot nummerbehoud ingediend. Je ontvangt per email berichten van onze nummerbehoud afdeling met daarin informatie over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag.
Groetjes,
Alex
Onze aanvraag bleek niet helemaal correct. We hebben je aanvraag bekeken en een nieuw verzoek tot nummerbehoud ingediend. Je ontvangt per email berichten van onze nummerbehoud afdeling met daarin informatie over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.