Skip to main content
Beste,



Omdat ik een achterstallige betaling hadden ben ik afgesloten Door simyo. Ik heb 4 dagen geleden het geld overgemaakt maar ik heb nog geen bericht ontvangen van simyo en ik kan ook nog steeds niet bellen of internetten.

Weet iemand hoe lang zoiets duurt?



Met vriendelijke groet



Henkjan bruinsma
Hoi henkjanbruinsma, welkom op het forum van Simyo! :)



Binnen 3 werkdagen wordt je aansluiting automatisch gedeblokkeerd wanneer je de factuur alsnog hebt betaald via iDEAL.



Ik zie dat dit vanochtend is gebeurd en dat je inmiddels alweer gebruik hebt gemaakt van je aansluiting :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!
Dag Simyo,

Ik zit dus met hetzelfde, al is die van mij al meer dan 2 weken afgesloten. Factuur is allang betaald en ik kan ook geen enkele niet-betaalde factuur vinden. 



Ik ben wel erg benieuwd naar wat ik over het hoofd heb gezien, of waarom ik in hemelsnaam nog geblokkeerd ben, terwijl die drie werkdagen allang zijn verstreken. 



Er is haast bij, want ik vertrek eind deze week naar de Noordzee. Dan zou ik graag iemand kunnen bellen/berichten! En anders moet ik toch echt bij een andere provider kijken, want dit is niet de eerste keer..



Raar ook, aangezien ik al jaren bij Simyo zit wordt er zo mee omgegaan. 



Tenzij de fout bij mij ligt ben ik niet tevreden over de gang van zaken.



Groeten,



Agraricus
Hoi Agraricus, welkom op het Simyo forum!



Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de gang van zaken. Het is wel vreemd dat je aangeeft dat je telefoon nog is geblokkeerd, want volgens mijn gegevens is hij 2 weken geleden al gelijk gedeblokkeerd en hoor je te kunnen bellen 😞 Heb je de telefoon ondertussen al eens uit/aan gezet?



Om er zeker van te zijn dat je simkaart goed op het netwerk staat, ben ik bezig met het resetten van je simkaart. Hiermee geef ik de sim een nieuwe netwerkverbinding. Kun je de telefoon voor 15 minuten uitzetten? Dan is de reset ook meteen verwerkt op je telefoon 🙂



Ik hoop dat het hiermee is opgelost, want ik kan me goed voorstellen dat je de telefoon goed kunt gebruiken als je richting de Noordzee gaat! Ik hoor het graag van je.
Dag Tiury!



Bedankt voor het helpen, hij doet het inderdaad weer! Helemaal top! 

Ik weet niet wat er is misgegaan, maar dat doet er nu ook niet meer toe. Ik kan weer mensen bereiken.



Nogmaals bedankt voor de hulp! De reis op de Noordzee kan nu niet in het water vallen. ;)



Groeten,



Agraricus
Hoi Agraricus,



Supergoed om te horen dat je op het moment weer bereikbaar bent 😃 Gelukkig ben je met de juiste in zee gegaan en hebben we het probleem voor je kunnen opknappen 😉



Fijne reis!
Ook ik wacht  al bijna 4 weken op het deblokkeren van mijn sim-kaart. En ik heb 4 weken gelezen hoe het zou moeten werken op dit forum, maar het gebeurt dus niet. Mijn beltegoed is succesvol opgehoogd en ik kan niet zelf mijn sim-kaart deblokkeren.

Het zou fijn zijn als ik binnenkort weer kan bellen.
Goedemorgen afgelopen donderdag 21 augustus mijn factuur betaald. Staat op mijn simyo ook al dat hij betaald is. Hoop dat ik vandaag weer gebruik kan maken van jullie diensten. Met vriendelijke groet Richard. 

tel nr. 06********
Ook ik wacht  al bijna 4 weken op het deblokkeren van mijn sim-kaart. En ik heb 4 weken gelezen hoe het zou moeten werken op dit forum, maar het gebeurt dus niet. Mijn beltegoed is succesvol opgehoogd en ik kan niet zelf mijn sim-kaart deblokkeren.

Het zou fijn zijn als ik binnenkort weer kan bellen.




Hoi Daantjesmit, welkom op het Simyo forum.



Wat een engelen geduld heb je als je pas naar 4 weken contact zoekt over je blokkade! Er was in het systeem blijkbaar geen seintje gekomen over je positieve saldo, waardoor je niet automatisch bent geblokkeerd. Normaal gesproken is dit een kwestie van enkele minuten, dus mocht dit nog een keer voorkomen, laat het ons dat iets sneller horen! :)



Volgens mijn gegevens werkt alles weer naar behoren en kun je weer gebruik maken van de simkaart. Excuses voor het ongemak!
Goedemorgen afgelopen donderdag 21 augustus mijn factuur betaald. Staat op mijn simyo ook al dat hij betaald is. Hoop dat ik vandaag weer gebruik kan maken van jullie diensten. Met vriendelijke groet Richard. 

tel nr. 06********




Hoi tommy2009, leuk om je op het Simyo forum te zien :)



Ik zie inderdaad dat je de factuur helemaal voldaan hebt, weliswaar op 22-08 en ben je binnen 3 werkdagen weer aangesloten 😃. Volgens mij was het berichtje op het forum ongeveer tegelijk met de deblokkade van je simkaart, want op het moment dat jij op Mijn Simyo zag dat de factuur was voldaan, hebben we je weer aangesloten. Mocht het ooit nog voorkomen dat je op Mijn Simyo ziet dat je factuur is betaald (hoop uiteraard dat het niet weer nodig is ;)) zet dan even je telefoon een keer uit/aan.



Heb ik je vraag zo beantwoord?

Reageer