Hoi,
De Simyo-tekst, waarop ik reageer luidt als volgt: "In de loop van de dag vervalt je oude simkaart. Op dat moment plaats je de Simyo simkaart in je telefoon en bel je met je eigen nummer. De pincode vind je onder het kopje Instellingen - Simkaart, op Mijn Simyo. Het kan zijn dat je korte tijd niet bereikbaar bent tijdens het overzetten van je nummer".
De twee zinnen die elkaar opvolgen: 'In de loop van de dag' én 'Op dat moment' zorgen voor verwarring.
Kortom: wanneer is HET moment in de loop van de dag?!
groetjes HonkiTonk
Bladzijde 1 / 1
In de loop van de dag is wanneer je oude provider je nummer vrijgeeft. Dat kan gedurende die gehele dag zijn. Daarom staat dat er zo omdat Simyo daar ook afhankelijk van is.
Je hebt trouwens geen vraag gesteld maar een idee geopperd. Simyo zal dat voor je aanpassen en tevens reageren op je vraag.
Je hebt trouwens geen vraag gesteld maar een idee geopperd. Simyo zal dat voor je aanpassen en tevens reageren op je vraag.
Hi HonkiTonk,
Goed dat je aan de bel trekt 🙂 Dat staat op deze manier aangegeven op de website omdat het per aansluiting verschilt hoe laat het nummer wordt overgezet. Stel dat jouw nummer op 29 december wordt overgezet, dan kan dat op elk moment op de dag gebeuren. Zodra je oude simkaart het opeens niet meer doet, kun je je nieuwe simkaart in je mobiel stoppen want die werkt dan!
Heb je hier nog vragen over?
@ Ray, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Goed dat je aan de bel trekt 🙂 Dat staat op deze manier aangegeven op de website omdat het per aansluiting verschilt hoe laat het nummer wordt overgezet. Stel dat jouw nummer op 29 december wordt overgezet, dan kan dat op elk moment op de dag gebeuren. Zodra je oude simkaart het opeens niet meer doet, kun je je nieuwe simkaart in je mobiel stoppen want die werkt dan!
Heb je hier nog vragen over?
@ Ray, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.