Hallo,
Ik heb nummerbehoud aangevraagd voor het abonement dat ik afgesloten heb, mijn nummer zou op 30 april definitief overgezet worden maar dit is nog steeds niet gebeurd... Hebben jullie enig idee hoe lang dit  nog gaat duren?
Alvast bedankt,
daisy.
Bladzijde 1 / 1
Hoi daisy.,
Welkom op het forum :)
Als ik naar je aansluiting kijk, dan zie ik dat je op 23-04-2014 een e-mail van je hebben ontvangen waarin je aangeeft dat je afziet van je bestelling. Je wilde een maandelijks opzegbaar contract en gaan jaarcontract. We hebben gevraagd of je je simkaart wilde terugsturen. In plaats daarvan zie ik dat je je simkaart geactiveerd hebt. Ik raad je aan om die te blokkeren op Mijn Simyo en retour afzender te sturen.
Ook hebben we aangegeven dat we je aanvraag voor nummerbehoud hebben geannuleerd. Je moet namelijk een nieuwe bestelling plaatsen en een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud indienen. Dit kun je allemaal nalezen in de e-mail die we je hebben gestuurd.
Ik help je natuurlijk ook graag verder. Zou je mij kunnen aangeven of dat zo allemaal duidelijk is?
Welkom op het forum :)
Als ik naar je aansluiting kijk, dan zie ik dat je op 23-04-2014 een e-mail van je hebben ontvangen waarin je aangeeft dat je afziet van je bestelling. Je wilde een maandelijks opzegbaar contract en gaan jaarcontract. We hebben gevraagd of je je simkaart wilde terugsturen. In plaats daarvan zie ik dat je je simkaart geactiveerd hebt. Ik raad je aan om die te blokkeren op Mijn Simyo en retour afzender te sturen.
Ook hebben we aangegeven dat we je aanvraag voor nummerbehoud hebben geannuleerd. Je moet namelijk een nieuwe bestelling plaatsen en een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud indienen. Dit kun je allemaal nalezen in de e-mail die we je hebben gestuurd.
Ik help je natuurlijk ook graag verder. Zou je mij kunnen aangeven of dat zo allemaal duidelijk is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.