Op 3 januari kreeg ik een mail met inlogcodes met mijn tijdelijke nummer, maar ik heb nog steeds niet mijn oude nummer terug. Wanneer gaat dit gebeuren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dirk2005,
Welkom op het Simyo Forum!
Ik snap heel goed dat je wilt weten wanneer je je oude nummer terug krijgt. Ik heb je aansluiting bekeken.
Je hebt tijdens het plaatsen van je bestelling aangegeven dat je je nummer wilt behouden. Maar je hebt de gegevens van je huidige nummer daar niet ingevoerd. Er is dus geen nummerbehoud verzoek ingediend bij je huidige provider.
Maar maak je zorgen! We kunnen er samen voor zorgen dat je je oude nummer bij ons kan behouden. Jij kan via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > Nummerbehoud aanvragen een nummerbehoud verzoek indienen. Je vult daar de gegevens in van je huidige provider. Zodra jij dit hebt gedaan, dienen wij deze verzoek in bij hen. Binnen twee werkdagen krijg jij via de mail antwoord op dit verzoek.
Laat je het mij weten of het lukt?
Groetjes,
Ashweeta
Welkom op het Simyo Forum!
Ik snap heel goed dat je wilt weten wanneer je je oude nummer terug krijgt. Ik heb je aansluiting bekeken.
Je hebt tijdens het plaatsen van je bestelling aangegeven dat je je nummer wilt behouden. Maar je hebt de gegevens van je huidige nummer daar niet ingevoerd. Er is dus geen nummerbehoud verzoek ingediend bij je huidige provider.
Maar maak je zorgen! We kunnen er samen voor zorgen dat je je oude nummer bij ons kan behouden. Jij kan via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > Nummerbehoud aanvragen een nummerbehoud verzoek indienen. Je vult daar de gegevens in van je huidige provider. Zodra jij dit hebt gedaan, dienen wij deze verzoek in bij hen. Binnen twee werkdagen krijg jij via de mail antwoord op dit verzoek.
Laat je het mij weten of het lukt?
Groetjes,
Ashweeta
Hallo Ashweeta,
Dank voor je bericht. Ik heb inmiddels bericht terug van Simyo. Zie hieronder:
"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer (telefoonnummer) op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: het telefoonnummer is niet actief en kan daardoor niet overgezet worden."
Vreemd, want dit nummer was ook bij Simyo. Ik heb nooit een abonnement gehad, ik gebruikte alleen wifi. Heeft een nieuwe aanvraag wel zin dan?
Groetjes, Dirk
Dank voor je bericht. Ik heb inmiddels bericht terug van Simyo. Zie hieronder:
"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer (telefoonnummer) op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: het telefoonnummer is niet actief en kan daardoor niet overgezet worden."
Vreemd, want dit nummer was ook bij Simyo. Ik heb nooit een abonnement gehad, ik gebruikte alleen wifi. Heeft een nieuwe aanvraag wel zin dan?
Groetjes, Dirk
Geen telefoon nummers of andere privé gegevens plaatsen
Hi Dirk2005,
Ik heb even een kijkje genomen en ik zie al wat er aan de hand is. Je hebt een prepaid aansluiting afgesloten met als nummerbehoud een ander Simyo prepaid nummer. Zou ik mogen vragen waarom? Als een nummer al bij Simyo hoort, kan het niet nogmaals bij ons worden ondergebracht.
Het nummer wat je wilt behouden is helaas beëindigd. Dit omdat er meer dan een half jaar geen gebruik van is gemaakt. Hier hebben we de weken voor het stopzetten ook nog mailtjes en sms'jes over gestuurd.
Blijf je gebruik maken van je huidige nummer bij Simyo? Ik hoor het graag.
Bedankt voor je oplettendheid, Ray :)
Groetjes,
Niels
Ik heb even een kijkje genomen en ik zie al wat er aan de hand is. Je hebt een prepaid aansluiting afgesloten met als nummerbehoud een ander Simyo prepaid nummer. Zou ik mogen vragen waarom? Als een nummer al bij Simyo hoort, kan het niet nogmaals bij ons worden ondergebracht.
Het nummer wat je wilt behouden is helaas beëindigd. Dit omdat er meer dan een half jaar geen gebruik van is gemaakt. Hier hebben we de weken voor het stopzetten ook nog mailtjes en sms'jes over gestuurd.
Blijf je gebruik maken van je huidige nummer bij Simyo? Ik hoor het graag.
Bedankt voor je oplettendheid, Ray :)
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.