Skip to main content
Hoi,



Een aantal weken geleden heb ik nummerbehoud aangevraagd bij Simyo omdat ik naar jullie wil overstappen. Vrijdag heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice van Simyo. Er werd mij verteld dat mijn nummer 8 mei uiterlijk om 17.30 overgezet zal zijn. Alleen wanneer ik bij 'Mijn Simyo' kijk, staat er nog steeds dat mijn bundel nog niet actief is. Daarnaast zie ik nog steeds 'Antwoord van je vorige provider' staan wanneer ik naar de status van mijn nummerbehoud kijk. Ik vind dit erg raar, het duurt nu wel erg lang! Het lijkt alsof mijn nummerbehoud nog steeds niet gelukt is.

Ook moet ik nog steeds inloggen met het 'tijdelijke' telefoonnummer en wachtwoord.

Wanneer kan ik eindelijk het abonnement gaan gebruiken? Ik heb mijn belminuten e.d. namelijk erg nodig op dit moment.



Ik hoor graag van jullie!



mvg
1 topic is meer dan genoeg :)

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/wanneer-eindelijk-mijn-abonnement-gaan-gebruiken-27982



Een moderator antwoord in principe binnen een dag, in jouw geval zat er het weekend tussen en je reageerde op je topic waardoor je weer onder aan het lijstje kwam :)



Ook is er een topic over nummerbehoud waarin één van de moderators een vraag heeft gesteld.

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-afgewezen-hiervoor-de-reden-27800



We willen graag iedereen helpen (klanten en moderators) maar graag wel 1 topic gebruiken want zo word het erg onduidelijk allemaal.
Hoi K.Boer,



Wat vervelend dat de overstap niet goed gegaan lijkt te zijn. Vervelend genoeg is je abonnement niet meteen gestart toen je nummer was overgezet naar Simyo. Je bundels zijn nu wel helemaal actief, zoals je op Mijn Simyo kunt zien. Je kunt hierom ook meteen gebruik maken van je bundels! Sorry voor het overlast 😞.



Groetjes, Tiury



PS: goed dat je een nieuwe post hebt geplaatst. Door een technische fout is je eerdere topic niet eerder zichtbaar geweest voor ons.

Reageer