Skip to main content
Hoi,



Een aantal weken geleden heb ik nummerbehoud aangevraagd bij Simyo omdat ik naar jullie wil overstappen. Gisteren heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice van Simyo. Er werd mij verteld dat mijn nummer 8 mei uiterlijk om 17.30 overgezet zal zijn. Alleen wanneer ik bij 'Mijn Simyo' kijk, staat er dat mijn bundel nog niet actief is. Daarnaast zie ik nog steeds 'Antwoord van je vorige provider' staan wanneer ik naar de status van mijn nummerbehoud kijk. Ik vind dit erg raar, het duurt nu wel erg lang! Het lijkt alsof mijn nummerbehoud nog steeds niet gelukt is. Of is de status nummerbehoud niet up-to-date?

Ook moet ik nog steeds inloggen met het 'tijdelijke' telefoonnummer en wachtwoord.

Wanneer kan ik eindelijk het abonnement gaan gebruiken?



Ik hoor graag van jullie!



mvg
Hallo K.Boer,



Welkom bij Simyo en op het Simyo Forum.



Is de status ondertussen al veranderd?

Is je nummer al overgezet naar Simyo en kan je al bellen en op het internet met je sim-kaart?



Graag je reactie zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Hoi,



Nee, de status is niet veranderd. Nog steeds 'Antwoord van je vorige provider'. Omdat mijn nummer blijkbaar nog steeds niet is overgezet, is ook de bundel nog niet actief. Dit gebeurd pas nadat het nummerbehoud is uitgevoerd. Wanneer ik nu zou gaan internetten/bellen zou ik de 'pay as you got' tarieven moeten betalen. Ik voorkom liever hoge kosten.. Maar ik wil wel zsm gebruik gaan maken van mijn bundel. Wat gaat er mis?



mvg
Hoi K.Boer,



Allereerst excuses voor de late reactie. Ik heb in dit topic antwoord gegeven op je vraag.



Groetjes, Tiury

Reageer