Skip to main content
Goedemorgen,



Vandaag zou mijn Simyo abonnement met nummerbehoud in gaan. Gisteren kreeg ik keurig een email dat dit vandaag zou gebeuren.

Ik ben echter benieuwd hoe laat dit gebeurd. Mijn oude simkaart zou niet meer moeten werken vandaag, maar hij doet het nog steeds? Jullie hebben dit contract opgezegd voor mij, dus ik vind het vreemd dat hij het nog steeds doet.. Hoop niet dat ik dubbele kosten krijg nu. Heb mijn Simyo sim er nog niet ingedaan overigens, omdat ik wilde wachten totdat mijn oude (Hi) simkaart het niet meer doet.



Graag hoor ik van jullie of alles echt goed gaat.

Bedankt alvast!



Met vriendelijke groet,

Eline
De ervaring leert dat het precieze tijdstip van nummerbehoud niet is te voorspellen, maar is doorgaans voor 5 uur 's middags voor mekaar.
Ok..maar mijn oude abonnement/contract zou gisteren al afgelopen moeten zijn. Hoe kan het dan dat ie het nog steeds doet?
Waarschijnlijk omdat het gister zondag was. Dit soort overzettingen gebeuren alleen op werkdagen.
Ok..maar mijn oude abonnement/contract zou gisteren al afgelopen moeten zijn. Hoe kan het dan dat ie het nog steeds doet?Goedemorgen,



Vandaag zou mijn Simyo abonnement met nummerbehoud in gaan. Gisteren kreeg ik keurig een email dat dit vandaag zou gebeuren.

Ik ben echter benieuwd hoe laat dit gebeurd. Mijn oude simkaart zou niet meer moeten werken vandaag, maar hij doet het nog steeds? Jullie hebben dit contract opgezegd voor mij, dus ik vind het vreemd dat hij het nog steeds doet.. Hoop niet dat ik dubbele kosten krijg nu. Heb mijn Simyo sim er nog niet ingedaan overigens, omdat ik wilde wachten totdat mijn oude (Hi) simkaart het niet meer doet.



Graag hoor ik van jullie of alles echt goed gaat.

Bedankt alvast!



Met vriendelijke groet,

Eline


De ervaring leert dat het precieze tijdstip van nummerbehoud niet is te voorspellen, maar is doorgaans voor 5 uur 's middags voor mekaar.

Waarschijnlijk omdat het gister zondag was. Dit soort overzettingen gebeuren alleen op werkdagen.



Hoi ElineL,



Welkom op het forum, en welkom bij Simyo 🆒



Ik zie dat je vraag al per email beantwoord is. En dat Scotsman ook al wat voorzetten heeft gegeven. Nummers worden altijd op werkdagen overgezet. Dit kan gedurende dag gebeuren, maar is om 17.30 zeker afgerond. Hoe lang de oude simkaart actief blijft, dat ligt aan de oude provider. Maar als die volgens jou afgesloten zou moeten zijn, is het het beste om hem niet te gebruiken.

Je abonnement bij Simyo is gisteren ingegaan. :)



Werkt het nu allemaal zoals je verwacht had?



Groetjes,

Charlene

Reageer