Skip to main content

.

Vanaf vandaag gaat mijn abonnement in en ben ik inmiddels bereikbaar met mijn oude nummer. Echter als ik inlog dan lees ik dat mijn bundels nog niet actief zíjn. Dat inloggen moet nog met mijn tijdelijke nummer. Nu ben ik bang dat als ik ga bellen dat ik met onnodige kosten verrast word. Kunnen jullie mij zekerheid geven?



Alvast bedankt
Hi marcoven,



Ik heb dit topic even verplaatst naar het forum onderdeel Nummerbehoud.

Daar past het beter in en zo kunnen andere forumbezoekers hun antwoord ook makkelijker vinden.



Zoals je inmiddels al wel gemerkt hebt denk ik, is je belbundel inmiddels geactiveerd.

Het overzetten van een telefoonnummer gebeurt ergens op de dag die we aangegeven hebben. In jouw geval was dat in de middag.

Je hebt het trouwens over je bundels, maar voor zover ik kan zien heb je enkel een belbundel.



Klopt dat, of zou je nog een databundel moeten hebben? In geval van het laatste kun je deze op Mijn Simyo kiezen en gaat dan meteen in.



Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord?
Hallo Ernst



Sorry voor mijn late reactie, ik zat op een mailtje te wachten. Alles werkt tot op heden en het klopt dat ik alleen een belbundel heb.



Bedankt voor het uitzoeken!
Hoi marcoven,



Dat is fijn om te horen 🙂 Op welke mail was je aan het wachten?



Als je nog andere vragen hebt, dan helpen we je graag verder!
Hallo Ernst



Een paar weken geleden had ik ook een vraag op dit forum gesteld en toen kreeg ik via mijn mail bericht dat er een reactie was.

dus vandaar!
Sorry ik bedoel Hallo Dries
Hoi marcoven,



Haha, kan gebeuren ;)



Maar vreemd dat je geen mail had ontvangen dat er een nieuwe reactie was geplaatst, want dat staat wel aan voor je account.



Ik ben benieuwd of je over mijn reactie nu wel een mail krijgt? :)



Zo nee, zit 'ie ook niet in je Spamfolder?



Hoor het graag van je!
Hallo Kim



Ik heb geen mail ontvangen dus iets klopt er niet. Ik vond het wel handig om een berichtje te krijgen.

Maar alles werkt nu dus tot nu toe ben ik tevreden.
Hoi marcoven,



Fijn om te horen dat je tevreden bent! :)



Maar wel vreemd dat je nog steeds geen e-mail ontvangt. Ik heb net even het opnieuw aangezet op je forumaccount dat je graag een e-mail wil ontvangen als er een reactie is geplaatst.



Heb je voor deze reactie wel een e-mail gekregen? 😕
Hallo Kim



Ik krijg geen bericht, wel reclame en de factuur van Simyo via de mail.
Hoi marcoven,



Als test heb ik je even een privéberichtje gestuurd. Hier hoor je normaliter ook een e-mailtje van te ontvangen. Zo kunnen we zien of het eventueel aan het topic ligt of aan het e-mail systeem 🙂
Hallo Tiury



Ik kreeg dit keer wel een mailtje dus het werkt nog wel. Hopelijk is het nu opgelost.
Hopelijk is het nu opgelost.


Wij hopen het ook, marcoven

Reageer