Skip to main content
Misschien een hele domme vraag, maar wanneer ik een telefoontje ga plegen, gaat dit dan van mijn internettegoed af of van mijn sms tegoed.....
Huh? 😕 Van je belbundel / beltegoed misschien? :p Zoiets?:rolleyes:
Is dat echt zo! Nooit geweten...
Schijnbaar ben ik niet duidelijk genoeg, als je inlogt en naar je tegoed kijkt....waar gaat dan (wanneer je een telefoontje hebt gepleegd) het tegoed vanaf....van je internet tegoed of van je sms tegoed....
Als je een abonnement hebt dan zie je als je inlogt bij mijn Simyo "deze maand heb ik nog". Links staat het bel en sms tegoed. Daar gaan de belminuten en de sms'jes vanaf.
Weet je het zeker? Volgens mij gaat internet van je beltegoed af.....:p
Weet je het zeker? Volgens mij gaat internet van je beltegoed af.....:p

 

Sorry, werd er een beetje melig van. Hoop dat alles nu duidelijk is. 

Fijne avond nog. ;)
Misschien een hele domme vraag, maar wanneer ik een telefoontje ga plegen, gaat dit dan van mijn internettegoed af of van mijn sms tegoed.....



Hoi melajustin,



Er zijn geen domme vragen. Dom vind ik het als je het niet vraagt terwijl het je niet duidelijk is 😉 want daar zijn we voor.

Jij hebt een Simyo 100. Dat betekent dat je 100 minuten of smsjes tot je beschikking hebt. Als je een gesprek voert, of een sms verstuurt, gaat dat van die 100 af.

Daarnaast heb je een Internetbundel 200. Dit houdt in dat je 200MB tot je beschikking hebt. Gebruik je internet via het netwerk, dan gaat dat van die 200 af.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Idd dome vragen zijn er niet alleen dome antwoorden, en je kan het beter een keer teveel vragen dan ineens voor verassingen komen te staan
Nou, soms is er tijdens de lunchpauze een lege stoel naast mij en dan wil iemand wel es vragen : "Zit hier iemand? "  en dan wil ik wel es zeggen: "Nee, ik zie niemand zitten." :p.  Schept allemaal alleen maar verwarring. Mensen kunnen beter vragen: "Ik zie dat er momenteel niemand op deze stoel zit. Kunt u voor mij uitsluiten dat er net wel iemand zat die nu naar het toilet, op het matje geroepen of uit zijn / haar dak gegaan is maar tussen nu en heel snel weer op deze betreffende stoel wil gaan zitten waar ik in dat geval dus geen gebruik van kan maken? " 

Het moet allemaal duidelijker in Nederland, ook in de politiek. :rolleyes:
Haha tegen de tijd dat diegene die vraag heeft gesteld is de pauze voorbij 😉
;40300">Haha tegen de tijd dat diegene die vraag heeft gesteld is de pauze voorbij ;)



Hahaha daar heb je wel gelijk in.

Reageer