Skip to main content
ik heb nummerbehoud wanneer kan ik mijn nummer weer gebruiken?

mijn voorgaande provider blijft incasseren en weet v niets ...hoe kan dit?
Hoi nwe symionaire, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



De reden dat je nog niets van Simyo hebt gehoord over je nummerbehoud is omdat je ten tijde van je bestelling, op 8 april, bij de vraag 'Huidige simkaart bij de hand?' als antwoord 'nee, nu niet' hebt aangeklikt.

Je hebt verder ook niet je te behouden telefoonnummer ingevuld, geen simkaartnummer en ook geen vorige provider, toch?

Wij hebben dus nog geen nummerbehoud kunnen aanvragen voor je.



Je kunt dit alsnog wel doen, graag zelfs. Je kunt dit doen door in te loggen op Mijn Simyo met je tijdelijke Simyo telefoonnummer en het wachtwoord dat je in de mail hebt gekregen. Je vraagt vervolgens nummerbehoud aan zonder je abonnement in te laten gaan, bevestigt je contract en klaar.

Je zult dan binnen een week bericht krijgen of je oude provider het er mee eens en het is goed- of afgekeurd.



Laat je het weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan check ik het voor je.
Hoi nwe symionaire, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



De reden dat je nog niets van Simyo hebt gehoord over je nummerbehoud is omdat je ten tijde van je bestelling, op 8 april, bij de vraag 'Huidige simkaart bij de hand?' als antwoord 'nee, nu niet' hebt aangeklikt.

Je hebt verder ook niet je te behouden telefoonnummer ingevuld, geen simkaartnummer en ook geen vorige provider, toch?

Wij hebben dus nog geen nummerbehoud kunnen aanvragen voor je.



Je kunt dit alsnog wel doen, graag zelfs. Je kunt dit doen door in te loggen op Mijn Simyo met je tijdelijke Simyo telefoonnummer en het wachtwoord dat je in de mail hebt gekregen. Je vraagt vervolgens nummerbehoud aan zonder je abonnement in te laten gaan, bevestigt je contract en klaar.

Je zult dan binnen een week bericht krijgen of je oude provider het er mee eens en het is goed- of afgekeurd.



Laat je het weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan check ik het voor je.







Hallo Ernst,

Ik heb hier maar 1 woord voor ....flabbergasted!!!

heb tot 3x aan toe op jullie site mijn gegevens ingevuld MET nummerbehoud dit na 2x een foutmelding...ik ga niet in discussie ik weet wat ik gedaan en ingevuld heb en als dat niet bij jullie aankomt is dat merkwaardig niettemin ben ik zeer tevreden met hoe het afgehandeld is,

vandaar toch snel even nogmaals nummerbehoud ingevuld en ben benieuwd hoe het verder gaat dus ter info op 23 april nogmaals nummerbehoud aangevraagd!

Nog even iets anders ....'leuk dat je je vraag op het forum stelt' ...een andere manier om mijn vraag beantwoord te krijgen heb ik nog niet ontdekt en 10min a kwaartier op jullie site gespit te hebben is voor mij wel een grens bereikt vandaar deze manier

Werkelijk dolletjes dat jij er iig blij van wordt of het iig leuk vind!

alweer een tevreden helpdeskmedewerker...nu ik, de klant, nog.... ;p
Hoi nwe simyonaire,



Bij ons in het systeem stond je nummerbehoud inderdaad nog op "ik maak de aanvraag later af". Ik zie nu dat die gegevens verder zijn ingevuld en het verzoek is verstuurd.

Wij vinden het inderdaad leuk, of eerder fijn dat je hier een vraag komt stellen. Anders komen we er namelijk niet achter dat er iets niet goed gaat, en kunnen we het ook niet oplossen. Dan word jij ook niet blij. Bij een aanvraag nummerbehoud kun je er voortaan vanuit gaan dat je binnen 5 werkdagen een antwoord hebt, over hoe het verder zal verlopen. Op Mijn Simyo kun je de status van je nummerbehoud ook volgen. Als dat niet zo is, dan horen wij dus graag iets.



Uiteraard zijn er verschillende manieren om je vraag aan Simyo te stellen. Dit kan telefonisch, via email (contactformulier op de website of [email]klantenservice@simyo.nl[/email]) via het forum, en via Twitter.



Groetjes,

Charlene
Hoi nwe simyonaire,



Bij ons in het systeem stond je nummerbehoud inderdaad nog op "ik maak de aanvraag later af". Ik zie nu dat die gegevens verder zijn ingevuld en het verzoek is verstuurd.

Wij vinden het inderdaad leuk, of eerder fijn dat je hier een vraag komt stellen. Anders komen we er namelijk niet achter dat er iets niet goed gaat, en kunnen we het ook niet oplossen. Dan word jij ook niet blij. Bij een aanvraag nummerbehoud kun je er voortaan vanuit gaan dat je binnen 5 werkdagen een antwoord hebt, over hoe het verder zal verlopen. Op Mijn Simyo kun je de status van je nummerbehoud ook volgen. Als dat niet zo is, dan horen wij dus graag iets.



Uiteraard zijn er verschillende manieren om je vraag aan Simyo te stellen. Dit kan telefonisch, via email (contactformulier op de website of [email]klantenservice@simyo.nl[/email]) via het forum, en via Twitter.



Groetjes,

Charlene





Inderdaad Charlene....gevonden! (status nummerbehoud) Ook fijn te horen dat er verschillende manieren zijn om te reageren alleen zal ik er weinig gebruik van maken want deze manier van commmuniceren met een klantenservice die gericht en persoonlijk is en met actie en oplossingen komt waardeer ik ten zeerste ...chapeau!! :D Een zeer opgetogen en tevreden simyionaire!
Hoi nwe symionaire,



Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! :D



Daarnaast heb ik net even gekeken naar je verzoek voor het overnemen van je nummer van Telfort. Ik zie dat we hier een bevestiging voor hebben gekregen om je 06-nummer op 23-5 over te mogen nemen. Dit zal je ook nog "officieel" per mail bevestigd krijgen 🙂
Hoi nwe symionaire,



Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! :D



Daarnaast heb ik net even gekeken naar je verzoek voor het overnemen van je nummer van Telfort. Ik zie dat we hier een bevestiging voor hebben gekregen om je 06-nummer op 23-5 over te mogen nemen. Dit zal je ook nog "officieel" per mail bevestigd krijgen :)





okeej Kim, goed te horen ...ik heb nog geen email binnen en ook op nummerbehoudstatus is nog niets terug te vinden maar dat zal dan nog wel komen verwacht ik ..ik heb t iig al wel genoteerd

nog heel hartelijk bedankt! 😉
Hoi nwe symionaire,



Als het goed is, heb je er nu inmiddels wel een mail over ontvangen? :)

En graag gedaan hoor! 🙂
Hoi nwe symionaire,



Als het goed is, heb je er nu inmiddels wel een mail over ontvangen? :)

En graag gedaan hoor! :)





yep!     🆒
yep!     🆒



Dank je voor je terugkoppeling!
yep! 🆒



Dank je voor je terugkoppeling!





Graag gedaan!!  😉

Reageer