Hallo allemaal,
Mijn Simyo-abonnement verloopt over 10 dagen. Ik ga overstappen naar een andere provider en ik heb daarvoor nummerbehoud aangevraagd maar ik heb niks van Simyo zelf gehoord.
Wanneer krijg ik een bevestiging van opzegging?
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Bladzijde 1 / 1
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307
Van Simyo hoor je op het laatst nog de factuur.
contact over nummerbehoud haat eigenlijk via de nieuwe provider.
Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Van Simyo hoor je op het laatst nog de factuur.
contact over nummerbehoud haat eigenlijk via de nieuwe provider.
Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Hoi Izura,
Ik heb jouw topic verplaats naar het subforum Nummerbehoud. Dat is wat overzichtelijker voor andere forum gebruikers.
Wat jammer om te lezen dat je ons wilt gaan verlaten :(
Op zich heeft maikel.martens helemaal gelijk. Je nummerbehoud en de communicatie daarover gaat helemaal via je nieuwe provider.
En wanneer je nummer eenmaal is overgezet, is dat ook direct de beëindiging van je abonnement bij ons.
Ik wil nog wel graag weten waaróm je weg wilt bij Simyo? En of je je misschien bedacht hebt? Ik kan nu in ieder geval nog geen aanvraag voor nummerbehoud terugvinden.
Ik heb jouw topic verplaats naar het subforum Nummerbehoud. Dat is wat overzichtelijker voor andere forum gebruikers.
Wat jammer om te lezen dat je ons wilt gaan verlaten :(
Op zich heeft maikel.martens helemaal gelijk. Je nummerbehoud en de communicatie daarover gaat helemaal via je nieuwe provider.
En wanneer je nummer eenmaal is overgezet, is dat ook direct de beëindiging van je abonnement bij ons.
Ik wil nog wel graag weten waaróm je weg wilt bij Simyo? En of je je misschien bedacht hebt? Ik kan nu in ieder geval nog geen aanvraag voor nummerbehoud terugvinden.
Beste Ernst en maikel.martens,
Bedankt voor jullie reactie, dit heeft mij goed geholpen!
De reden dat ik Simyo ga verlaten is dat ik een abonnement met mobiel heb afgesloten en Simyo had helaas niet de mobiel die ik graag wilde.
Ik ben wel super tevreden over jullie service en het abonnement!
Bedankt voor jullie reactie, dit heeft mij goed geholpen!
De reden dat ik Simyo ga verlaten is dat ik een abonnement met mobiel heb afgesloten en Simyo had helaas niet de mobiel die ik graag wilde.
Ik ben wel super tevreden over jullie service en het abonnement!
Hoi Izura,
Wat goed om te lezen dat je via het forum je antwoord hebt gevonden 🙂. Als je overstapt omdat je een nieuwe telefoon nodig hebt, snap ik dat ergens wel, maar het is uiteraard wel jammer. Bedankt voor de complimenten en we hopen je ooit weer te mogen verwelkomen bij Simyo!
Wat goed om te lezen dat je via het forum je antwoord hebt gevonden 🙂. Als je overstapt omdat je een nieuwe telefoon nodig hebt, snap ik dat ergens wel, maar het is uiteraard wel jammer. Bedankt voor de complimenten en we hopen je ooit weer te mogen verwelkomen bij Simyo!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.