Skip to main content
Hallo,



Ik heb een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Heb een mail gekregen dat dit per 28-7 zou gebeuren en heb mijn kaart ijkers geactiveerd. Nu heb ik hem er dus gisteren ingedaan, maar hij geeft aan dat ik nu nog buiten mijn bundel bel en internet. Ik doe dit alles dus nog met mijn tijdelijke nummer. Per wanneer gaat mijn oude nummer en bundel dan in? Ik doe nu nog met mijn oude sim, maar ga ervan uit dat dat niet lang meer gaat omdat dat abonnement dan is opgezegd door jullie toch?



Groetjes janinca
Hoi Janinca, wat leuk dat je je vraag op het Simyo forum stelt :)



Zoals je zelf al aangeeft wordt op 28 juli je nummer overgezet naar Simyo. Tot die tijd kun je gewoon je oude simkaart van KPN blijven bellen en internetten.

Juist om dubbele kosten te voorkomen gaat je abonnement pas in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Zoals je nu merkt, wordt alles wat je doet met je Simyo simkaart met je tijdelijk nummer gedaan en vallen die kosten buiten je bundel.

Je oude KPN simkaart zal gewoon nog werken en je te behouden nummer is daar nog 4 weken op werkzaam, dus ik raad je aan die te gebruiken tót 28 juli. Op 28 juli is je oude abonnement beëindigd en gaat je abonnement bij Simyo in.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer