Skip to main content
Ik heb een sim only bundel gekocht. nu vraag ik mij af waneer ik deze kan gebruiken. eerst stond er toen ik inlogde dat het even kan duren voordat mijn bundel word geactiveert maar nu kan ik dat nergens meer vinden. er staat nog wel dat mijn nieuwe bundel over 9 dagen ingaat. nou vraag ik mij af of dit gewoon de nieuwe maand is of dat ik dan pas mijn abonnement kan gaan gebruiken.
Hoi JelBel.



Zullen we bij het begin beginnen, moet gek lopen komen we niet bij een uiteinde. :D

Je hebt een bestelling geplaatst voor sim only.

Volgende stap, je ontvangt over een paar dagen de simkaart.

Daarna activeer je de sim op Mijn Simyo.

Bij simyo lopen de abbos vanaf de 1e van de maand. Ontvang je de sim bijvoorbeeld op de 25e en activeer je hem start de abbo en zijn de maandkosten de resterende dagen van de maand naar rato evenals bijvoorbeeld de bel en sms bundel. Wel zitten er dan aansluitkosten bij....

Vanaf de 1e krijg je de bestelde hoeveelheid voor de prijs...maandelijks aanpasbaar daarna.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wanneer-gaat-mijn-abonnement-in-7?c=6

Nog vragen...je weet het forum te vinden.🆒



Friesian
Hoi JelBel, welkom bij Simyo en welkom op het forum :D



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Super dat Friesian al heeft gereageerd. Dankjewel Friesian 😳 Als je geen nummerbehoud hebt aangevraagd, dan gaat je abonnement gelijk in na de activatie van je simkaart.



Op je Mijn Simyo pagina zie je inderdaad "9 dagen tot je nieuwe bundels ingaan". De nieuwe bundels van de volgende maand gaan over 9 dagen in. De bundels die je voor deze maand hebt, zie je bij Mijn Overzicht. Daar staat "... tegoed van 100 min/sms" en "... tegoed van 500 MB".



Heb je nog vragen? 🙂

Reageer