.

Beantwoord

wanneer gaat mijn abbonement eindelijk in?

  • 23 November 2012
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

hallo simyo-staf,

mijn nummberhoud is afgewezen, ik heb al een mailtje naar porteringen gestuurd, na al die mailtjes die ik heb daarvan gekregen heb, is mijn nummerbehoud nog steeds afgewezen, toen belde ik de klantenservice, ik kreeg het advies om weer een mailtje naar porteringen te sturen.
dat deed ik, in het onderwerp van het mailtje stond nummerbehoud afgewezen (opgelost ticketnummer).

alleen ik moest wachten voor een mailtje voor verdere informatie over het nummerbehoud, op 28 september heb ik simyo opgevraagt, dus dit duurt nogal lang. ik heb al een factuur van de aanmeldingskosten al gehad. alleen het laatste mailtje dat ik van simyo gekregen heb, na dat ik de klanten service gebelt had, was op 7 november, dus al meer dan 2 weken geleden.

mijn vraag is, hoe zit het nou met dat nummerbehoud???

groetjes,
vincent eding
icon

Beste antwoord door Arie 27 November 2012, 14:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Vincent E,

Je vorige provider heeft ons laten weten dat wij het nummer niet mogen overnemen. De reden hiervoor is dat je volgens je oude provider een contract bij hun hebt tot 07-03-2013. Per 07-01-2013 kunnen wij een nieuwe aanvraag voor je indienen. Nadat wij het nummer hebben overgenomen gaat het abonnement bij ons in.

Groetjes,

Arie

Reageer