Skip to main content
Helaas was ik verplicht om een wachtwoord in te stellen voor mijn voicemail. Je raad het al: deze ben ik vergeten en ik wat ik ook probeer hij doet het niet. Ik kan ook nergens vinden waar ik dit wachtwoord op kan vragen (of zelfs uitschakelen, want het is hartstikke vervelend).

Op dit moment kan ik niet mijn voicemail berichten afluisteren zonder dit wachtwoord. Waar kan ik deze opvragen?
Hoi Anouka, welkom op het Simyo forum!



Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Bellen gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



De code voor je voicemail wordt niet opgeslagen, dus als je deze kwijt of vergeten bent wordt het inderdaad een moeilijk verhaal...

Wat je wel kunt proberen, is je voicemail uitschakelen door 12339 te bellen en een tijdje later weer aan te zetten door 12331 te bellen.

Hopelijk kun je de code dan ook weer opnieuw instellen en een nieuwe code kiezen.

(Kies er dan wel 1 die makkelijk te onthouden is;))



Laat je weten of het gelukt is?



Voor de zekerheid vraag ik het ook nog even na bij onze IT afdeling. Dan kom ik er nog op terug.



Update

Onze IT'ers denken dat het ook zo gaat.
Ah super bedankt voor de snelle reactie!  Hij is nu uitgeschakeld en wordt zometeen weer ingeschakeld. Hopelijk komt het dan allemaal goed 🙂
Houd ons op de hoogte, Anouka!

Reageer