Skip to main content
Hallo en goedemiddag,



Vanmorgen kreeg ik de melding dat mijn bundel op was. Gelijk heb ik even gekeken naar mijn abonnement en weer voor een jaar afgesloten en 4G flex aangezet.Hierna heb ik extra MB's bijgekocht. Kort hierop is mijn verbindingen met internet weg gevallen in het scherm staat wel dat ik 3G verbinding heb. Kunnen jullie zien wat er aan de hand is??



Mvg Do
Staat je telefoon wel ingesteld op 4G, dit kun je zien bij netwerk instellingen. Aangezien ik niet weet wat voor toestel je hebt kan ik je geen directe uitleg geven.



Ook helpt het even herstarten van het toestel vaak, wacht wel een minuutje of 10 met aanzetten.
@raytje: mijn nieuwe abo aat over 3 dagen pas in. Nu moet ik nog het oude 3G netwerk hebben. Ik kan wel gewoon bellen en ik zie in beeld dat ik 3G verbinding heb, maar hij blijft zeggen dat hij wacht op verbinding. resetten hebk al 3x gedaan ik zal hem nu even voor 10min uitzetten.
4G gaat direct in als je deze voor het eerst aanzet op je Mijn Simyo.. Daarom vroeg ik of je telefoon al reeds was ingesteld op 4G qua netwerk.
4G staat aan 😉 Na 10 min mobiel weer aangezet maar nog geen mobielinternet
4G staat aan 😉 Na 10 min mobiel weer aangezet maar nog geen mobielinternet



Bel anders naar 1200 als je een snelle oplossing wilt. Hier kan het een dag duren eer Simyo reageert en in de systemen kan zien of er iets verkeerds staat..
1200 gister gebeld, dit heeft niet tot een oplossing gezorgd. Ik moest mijn APN opnieuw instellen maar die staat al goed en heb ik al meerdere keren opnieuw ingevoerd. Zonde van mijn 500MB die ik erbij heb gekocht voor deze laatste 4 dagen van de maand. 😞 😞
Beste Do80.



Zou je print screens kunnen plaatsen van de instellingen. Dan komt daar misschien de oplossing in beeld !
Heb alles nu opnieuw ingesteld. Maar nu heb ik ook de proxy weg gehaald en opnieuw ingesteld. Ik weet niet of dit het is geweest omdat alle instelling het zelfde zijn. Maar probleem is nu opgelost
Proxy moet ook uit staan / niet ingevuld zijn 😉
Hoi Do80,



Welkom op het Simyo Forum.



Je hebt al veel tips en tricks ontvangen van Raytje en Friesian. Heel goed om te zien dat jullie elkaar zo goed helpen 🙂



Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Zij hebben het een en ander met je doorgenomen. Iets na het gesprek, kwam er een error naar voren in het systeem. Gelukkig worden deze error meldingen in de gaten gehouden door onze IT afdeling. Jouw simkaart heeft een reset gehad en de error is rechtgezet.



Het lijkt erop dat je geen toegang kreeg tot het 4G netwerk en hierdoor geen juiste verbinding kon opzetten op het 3G netwerk. Gelukkig is dit nu opgelost. Samen met het opnieuw instellen van je telefoon, heeft dit tot een werkende verbinding geleid.



Sorry dat het wat langer heeft moeten duren voordat dit probleem aan het licht kwam. Heb je hier nog vragen over?



@Raytje & Friesian, bedankt voor de moeite die jullie in dit topic hebben gestoken :)



Groetjes,

Angela

Reageer