.

Beantwoord

Waarom zie ik: Niet geregistreerd op netwerk?

  • 20 December 2013
  • 6 reacties
  • 2199 Bekeken

Ik krijg sinds kort op telefoon melding "niet geregistreerd op netwerk". Kan niet meer bellen enz.
Wat betekent dit? Betreft dit instelling van telefoon of is er iets met Simyo netwerk aan de hand?
icon

Beste antwoord door MartijnR 20 December 2013, 10:06

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Soms is het al voldoende om even de batterij eruit te halen en na een paar minuten weer terug te plaatsen zodat je telefoon zicht opnieuw kan aanmelden op het netwerk. Mocht dit niet werken dan hoor ik het graag.
Dat heb ik ook en ook het uit en aanzetten van de telefoon werkt niet.
Wat dan?
Reputatie 3
Badge +9
Dan zal de klantenservice even naar de aansluiting moeten kijken. Je zou ze kunnen bellen op 0900-8090 35 cent per GESPREK. Twitteren kan ook op @simyonl. Of even wachten op een reactie in dit topic.
Reputatie 5
Badge +11
Ik krijg sinds kort op telefoon melding "niet geregistreerd op netwerk". Kan niet meer bellen enz.
Wat betekent dit? Betreft dit instelling van telefoon of is er iets met Simyo netwerk aan de hand?


Hoi John Bakker, welkom op het Simyo forum :)

Ik kan zien dat je vanmorgen alweer gebeld en ge'smst hebt, dus ik ga er van uit dat de tip van Martijn® geholpen heeft 😃
Reputatie 5
Badge +11
Dat heb ik ook en ook het uit en aanzetten van de telefoon werkt niet.
Wat dan?


Hoi Dineke,

In jouw gegevens zie ik nog dataverbruik om 12.49 uur vanmiddag. Betekent dit dat het ook bij jou weer naar behoren werkt?
Reputatie 5
Badge +11
Dan zal de klantenservice even naar de aansluiting moeten kijken. Je zou ze kunnen bellen op 0900-8090 35 cent per GESPREK. Twitteren kan ook op @simyonl. Of even wachten op een reactie in dit topic.

Dank je voor de assistentie!

Reageer