.

Beantwoord

Waarom zie ik geen optie om volte in te schakelen op mijn google pixel 3 XL?

  • 7 May 2019
  • 2 reacties
  • 610 Bekeken

Beste

Ik lees dat het bij simyo nu mogelijk is om via volte te bellen. Maar Ik heb in de instellingen op mijn Goolge pixel 3 XL geen optie om volte in te schakelen. Ligt dat aan mijn telefoon of ligt dat aan simyo dat er iets niet is goed ingesteld.

Groet

Victor
icon

Beste antwoord door Kevin 8 May 2019, 12:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Nog niet alle geschikte toestellen zijn toegevoegd door KPN waarvoor Volte en VoWifi beschikbaar is.

Hier kun je lezen welke wel. De lijst wordt herhaaldelijk bijgewerkt met beschikbare toestellen.

Maar in de weken dat het er is heb ik zelf nog geen nieuwe toestellen op de lijst gezien. Ik heb de Pixel 2 XL.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Victor1701,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Ray al aangaf, kun je op zijn link de toestellen vinden die op dit moment geschikt zijn voor VoLTE. De lijst voor toestellen voor bellen via wifi is daar ook terug te vinden. Deze lijsten verschillen iets van elkaar.

Het klopt dat de Google pixel 3 XL nog niet op deze lijst staat. Toen we begonnen met VoLTE was dit alleen beschikbaar voor toestellen van Samsung en iPhones. De lijst vullen we dus steeds aan. Wanneer de Google pixel toestellen hierbij komen is niet bekend. Hopelijk zal dit ook snel gaan gebeuren!

Dankjewel voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer