.

Beantwoord

Waarom wordt nummerbehoud bij afkoop geweigerd?

  • 8 January 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo

Mijn nieuwe provider probeert mijn huidige nummer die ik bij jullie nu heb lopen, te behouden.
Nu hebben ze voor mij dit 4x geprobeerd met iig 2x de tekst ;afkoop erbij zoals jullie dat eisen maar nu wordt het nummerbehoud toch iedere keer afgewezen.
Wat is nu de reden hiervan?
icon

Beste antwoord door Estelle 9 January 2016, 13:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Henk1983,

Welkom op het Simyo Forum 😃.

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is dat je aanvraag voor nummerbehoud telkens afgewezen wordt. De reden hiervan kan ik helaas niet inzien. Daarom zal ik je vraag doorzetten naar de afdeling nummerbehoud. Zij zijn er vandaag alleen niet 😞. Zij zijn er maandag pas.

Vind je het goed als ik er bij je op terug komt zodra ik meer weet?

Groetjes,
Estelle
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Henk1983,

Ben ik weer!

De afdeling nummerbehoud geeft aan dat er toch iets niet helemaal goed gegaan is bij de aanvraag voor nummerbehoud. Ik wil je vragen om contact met je nieuwe provider op te nemen en hen te vragen om een nieuw verzoek in te dienen. Volgens onze gegevens hebben zij de opmerking namelijk niet toegevoegd.

Als je je nieuwe provider gesproken hebt, neem dan even contact met ons op via 1200. Wij kunnen de aanvraag dan handmatig goedkeuren 😉.

Groetjes,
Estelle

Reageer