Hallo,
Ik was eerst klant bij vodafone, waarna ik een nieuw abonnement bij youfone heb afgesloten. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud. Nu heb ik hier bij Simyo ook nummerbehoud gevraagd (dus het oorspronkelijke nummer) maar krijg ik het volgende bericht:
De reden opgegeven door je vorige provider is: het telefoonnummer hoort niet bij de provider die je hebt opgegeven.
Hoe kan ik dit oplossen.
Mvg.
Bladzijde 1 / 1
Ik neem aan dat je bij nummerbehoud "YouFone" als vorige provider hebt opgegeven? Dat je nummer eerst bij Vodafone vandaan komt maakt niets meer uit, want het nummer is daar weggehaald via nummerbehoud.
Hey,
Ja dat klopt, ik heb gewoon Youfone bij mijn vorige provider aangegeven..
Ja dat klopt, ik heb gewoon Youfone bij mijn vorige provider aangegeven..
Hoi Sanwop,
Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat de aanvraag voor nummerbehoud steeds wordt afgewezen! :(
Ook wij zien dat het nummer gewoon bij YouFone hoort, dan zou je zeggen dat ze die aanvraag gewoon goed kunnen keuren als hij actief is. Mijn collega van de afdeling Nummerbehoud gaat voor je uitzoeken waarom het mis gaat. Ze zal voor jou een nieuw verzoek indienen. Je wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. Mocht mijn collega nog vragen hebben over je huidige aansluiting, dan zal ze per e-mail contact met je opnemen.
Laat je het me weten als je hier in de tussentijd nog vragen over hebt?
@ Groentjuh, bedankt voor je aanvullende vraag!
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat de aanvraag voor nummerbehoud steeds wordt afgewezen! :(
Ook wij zien dat het nummer gewoon bij YouFone hoort, dan zou je zeggen dat ze die aanvraag gewoon goed kunnen keuren als hij actief is. Mijn collega van de afdeling Nummerbehoud gaat voor je uitzoeken waarom het mis gaat. Ze zal voor jou een nieuw verzoek indienen. Je wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. Mocht mijn collega nog vragen hebben over je huidige aansluiting, dan zal ze per e-mail contact met je opnemen.
Laat je het me weten als je hier in de tussentijd nog vragen over hebt?
@ Groentjuh, bedankt voor je aanvullende vraag!
Groetjes,
Els
Hallo,
Is er al meer bekend over mijn nummerbehoud?
Mvg
Is er al meer bekend over mijn nummerbehoud?
Mvg
Hi Sanwop,
Op 6 maart heeft mijn collega een email gestuurd met meer informatie over nummerbehoud. In deze mail valt helaas te lezen dat je op 29 september 2017 je abonnement bij je oude provider hebt opgezegd. Daardoor is het nummer niet meer te gebruiken en komt deze ook niet aanmerking voor nummerbehoud. Het tijdelijke nummer dat je van ons hebt gekregen kan je uiteraard wel gebruiken 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Niels
Op 6 maart heeft mijn collega een email gestuurd met meer informatie over nummerbehoud. In deze mail valt helaas te lezen dat je op 29 september 2017 je abonnement bij je oude provider hebt opgezegd. Daardoor is het nummer niet meer te gebruiken en komt deze ook niet aanmerking voor nummerbehoud. Het tijdelijke nummer dat je van ons hebt gekregen kan je uiteraard wel gebruiken 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.