Dit heeft in het verleden ook al eens gespeeld, zag ik.
Ik probeer met nummerbehoud naar simyo over te stappen. Weet zeker dat ik het juiste simkaartnummer gebruik, 19 cijfers, bevestigd door Ziggo, toch krijg iik steeds de melding dat de combinatie telefoonnummer en simkaart niet correct zijn.wordt dus een beetje het verhaal van het kastje en de muur. Iemand ervaringen met dergelijke overstap en misschien zelfs een oploosing ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Kempjan,
Welkom op forum.
Wat leuk dat je overstapt naar Simyo 😃 Het komt inderdaad wel vaker voor dat een overstap vanaf Ziggo niet in een keer wordt goedgekeurd. Gelukkig kunnen wij de gegevens in zo'n geval handmatig aanpassen.
Mijn collega heeft jouw aanvraag opnieuw ingediend en ik zie dat de aanvraag inmiddels is goedgekeurd. Ter bevestiging heb je zojuist een e-mail van ons ontvangen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Welkom op forum.
Wat leuk dat je overstapt naar Simyo 😃 Het komt inderdaad wel vaker voor dat een overstap vanaf Ziggo niet in een keer wordt goedgekeurd. Gelukkig kunnen wij de gegevens in zo'n geval handmatig aanpassen.
Mijn collega heeft jouw aanvraag opnieuw ingediend en ik zie dat de aanvraag inmiddels is goedgekeurd. Ter bevestiging heb je zojuist een e-mail van ons ontvangen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Heb de bevesting gezien, mooi dat het gelukt is. #keurigeservice Ga ervanuit dat jullie mijn oude abonnement opzeggen.
Hoi Kempjan,
Top! De opzegging komt in orde. Je huidige abonnement eindigt op de dag dat wij je nummer overnemen :D
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Sean
Top! De opzegging komt in orde. Je huidige abonnement eindigt op de dag dat wij je nummer overnemen :D
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.