ik stap over van ziggo naar simyo en krijg steeds de melding dat mijn aanvraag voor nr behoud wordt afgwezen agv een foutief simkaartnr. Dit is een 19 cijferig nr en weet 100% zeker dat ik het goede nr doorgegeven heb. Ook een poging om het laatste nr weg te laten is mislukt.
Wie kan me helpen?
Bladzijde 1 / 1
Blijkbaar ondervinden meerderen 'problemen' met de simkaartnummers van provider Ziggo. Zie hier: https://community.ziggo.nl/mobiel-109/simkaart-nummer-niet-geaccepteerd-nummerbehoud-nieuwe-provider-467
Misschien staan er wel wat tips en/of handvatten in waarmee je iets kan?
Ook op dit forum zijn er tamelijk veel meldingen zoals:
https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-ziggo-afgewezen-juiste-simkaartnr-21090
en
https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-ziggo-naar-simyo-mislukt-door-simkaartnummer-de-juiste-29027
Misschien staan er wel wat tips en/of handvatten in waarmee je iets kan?
Ook op dit forum zijn er tamelijk veel meldingen zoals:
https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-ziggo-afgewezen-juiste-simkaartnr-21090
en
https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-ziggo-naar-simyo-mislukt-door-simkaartnummer-de-juiste-29027
bedankt voor het meedenken, dat topic had ik al gelezen en toegepast...echter zonder resultaat. Ik heb ondertussen met ziggo contact gehad alleen zij konden me niet verder helpen.......zij bevestigden alleen mijn simkaarnr.
Dan zal een moderator van Simyo dit op (moeten) gaan pakken, want Simyo zal er baat bij hebben om een nieuwe klant naar binnen te kunnen krijgen
Even geduld hebben.
Even geduld hebben.
hoop dat ik snel geholpen wordt
Hoi fv12,
Welkom op het Simyo forum!
Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden 😃
Ik heb je aanvraag opgezocht, en het klopt dat jij geen fout hebt gemaakt bij het invoeren van het simkaartnummer. Jouw telefoonnummer komt oorspronkelijk bij UPC vandaan, hierdoor werd de combinatie met Ziggo niet door het systeem herkend. Dit heb ik nu aangepast en de aanvraag is opnieuw ingediend.
Zodra dit verzoek is behandeld, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Sean
@RicoK, bedankt voor je hulp!
Welkom op het Simyo forum!
Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden 😃
Ik heb je aanvraag opgezocht, en het klopt dat jij geen fout hebt gemaakt bij het invoeren van het simkaartnummer. Jouw telefoonnummer komt oorspronkelijk bij UPC vandaan, hierdoor werd de combinatie met Ziggo niet door het systeem herkend. Dit heb ik nu aangepast en de aanvraag is opnieuw ingediend.
Zodra dit verzoek is behandeld, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Sean
@RicoK, bedankt voor je hulp!
bedankt voor je hulp. heb bericht ontvangen van simyo dat op 22-2 mijn nr wordt overgezet. Hopen dat alles goed verloopt
Hi Fv12,
Namens Sean wil ik zeggen: graag gedaan 😃 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je nummerbehoudverzoek is goedgekeurd. Komt helemaal in orde dus 😃
Laat je het weten als je in de toekomst nog eens ergens tegenaan loopt?
Groetjes,
Jihane
Namens Sean wil ik zeggen: graag gedaan 😃 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je nummerbehoudverzoek is goedgekeurd. Komt helemaal in orde dus 😃
Laat je het weten als je in de toekomst nog eens ergens tegenaan loopt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.